maštoviti tekstovi i atraktivne fotografije /

Nova promotivna kampanja Hrvatske turističke zajednice 'Croatia Feeds'

Image
Foto: PR fotografije

Hrvatska turistička zajednica je tijekom mjeseca kolovoza pokrenula novu promotivnu kampanju naziva „Croatia Feeds“ koja sadrži kratke, inovativne i zabavne opise popularnih hrvatskih destinacija i turističkih proizvoda.

1.9.2016.
11:43
PR fotografije
VOYO logo

Glavni cilj kampanje, koja će trajati do 11. rujna 2016. godine, je na originalan način inspirirati potencijalne turiste da odaberu upravo hrvatske destinacije. U tu je svrhu kreirana i posebna web stranica „Croatia Feeds“ koja, osim maštovito osmišljenih tekstova, sadrži i brojne atraktivne fotografije. Na stvaranju kampanje i njenog sadržaja na tržištima Njemačke, Austrije i Švicarske su, osim Hrvatske turističke zajednice, sudjelovali i članovi Google kreativnog tima „The ZOO“ koji surađuju s brojnim svjetskim brendovima i agencijama. Glavni partner kampanje je jedna od vodećih međunarodnih agencija na području marketinga - BBDO.

Image
Foto: PR fotografije

„Kampanja Croatia Feeds se po svojim karakteristikama značajno distancira od dosadašnjih online kampanja kojem smo provodili. Naime, upotreba zanimljivih, intrigantnih tekstova na bannerima, zajedno s novim brendiranim logom i privlačnim fotografijama, jamac su privlačenja pažnje korisnika i naših potencijalnih turista. Tu je i potpuno nova web stranica kampanje koja korisniku pruža optimalno iskustvo jednostavnog, preglednog i informativnog korištenja. Kampanja je vidljiva i na Google tražilici te na Google Display Networku, a tu su i posebne PR aktivnosti koje će pratiti cjelokupni projekt za kojeg vjerujemo da će ostvariti odlične rezultate“, izjavio je direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: PR fotografije

Prema prvim pokazateljima kampanja je krenula vrlo uspješno. Naime, do 26. kolovoza ostvareno je više od 85 milijuna impresija, najviše na Njemačkom tržištu, a stranice kampanje su ostvarile više od 80 tisuća pregleda. Obzirom da je kampanja vidljiva na najpopularnijim portalima u Njemačkoj, Austriji i Švicarskoj, „Croatia Feeds“ će do 11. rujna ostvariti i znatno veće brojke impresija i pregleda stranica.

Image
Foto: PR fotografije

Dodajmo kako je Google kreativni tim na ovim prostorima upravo s Hrvatskom turističkom zajednicom ostvario jednu od prvih suradnji na projektima. Kampanja „Croatia Feeds“ je nastala na najnovijim trendovima digitalnog marketinga, a temeljena je na interesima krajnjih korisnika po tržištima što je i bila osnova za stvaranje koncepta kampanje. Zbog svojih specifičnosti projekt „Croatia Feeds“ je za sve partnere u projektu bio veliki izazov

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo