Crpivši inspiraciju iz radoblja povećanog napretka i dinamične modernizacije, stvorili su kupaonsku i kuhinjsku kolekciju u maniri prvih industrijski proizvedenih oprema. U kolekciji se na autentičan način povezuje dizajn razdoblja ranog 20. stoljeća s novitetima koje nudi moderna tehnologija.
„Stil i metode industrijske proizvodnje ranog 20. stoljeća i danas imaju vrijednost. Reinterpretirali smo te značajke s velikom preciznošću i umješnošću kako bismo kupcima ponudili najbolji dizajn i funkcionalnost, kako u kupaonici, tako i, po prvi puta, u kuhinji.” – komentirala je plasiranje kolekcije na tržište gđa Silke Giessler, voditeljica brand marketinga AXOR-a.
Autentična do najsitnijih detalja, kolekcija „AXOR Montreux“, uspješno povezujući tradiciju i suvremena tehnološka postignuća, ulazak u kupaonicu pretvara u uzbudljivo putovanje kroz vrijeme. Suptilna interakcija dekorativnih elemenata u vidu šarmantnih stilskih detalja te skladnih proporcija, doprinosi sveukupnoj atraktivnosti opreme i odgovarajućih dodataka. Dokaz spoja tradicionalnog i modernog su i elementi industrijskog dizajna poput cijevi i ventila, koji nisu kombinirani samo s klasičnim detaljima kao što su delikatne križne ručke ili porculanski umetci nego i sa suvremenim polužnim ručkama. Klasični industrijski stil i moderna funkcionalnost glavne su odlike kolekcije čije miješalice, tuševe i dodatni pribor slijede tradiciju prvih industrijski proizvedenih oprema i u moderan ambijent unose duh tog vremena.
Na rang listi „Međunarodnog foruma dizajna (iF)“, a u konkurenciji najboljih svjetskih tvrtki za dizajn, grupa Hansgrohe je s robnim markama AXOR i hansgrohe trenutno pozicionirana na visokom 6. mjestu. Tvrtka iz Schiltacha, specijalizirana za sanitarnu opremu, visoku je pozicioniranost među 2.000 kompanija osigurala s 1.040 bodova, čime je nadmašila brojne svjetski poznate marke poput: Aud