Priča iz trgovačkog centra o majci koja je dojila tromjesečnu bebu na klupici dobila je svoj sretan kraj.
U petak 21. srpnja u prijepodnevnim satima Zagreb.info objavio je priču o majci, koja je doživjela neugodno iskustvo u trgovačkom centru Supernova Zagreb – Garden Mall. Naime, majka je zamoljena da ne doji na klupici trgovačkog centra iako dojenje nije zakonom zabranjeno. Svoju je priču prenijela na Facebook stranici trgovačkog centra. Priča se pretvorila u pravu raspravu između građana, od podrške majci do kritika koje se dotiču teme dojenja u javnosti.
Priča je ipak dobila sretan kraj, te je majka tromjesečne bebe dobila ispriku trgovačkog centra koju je podijelila s drugim korisnicima putem Facebooka, piše Zagreb.info.
Odgovor trgovačkog centra Supernova Zagreb – Garden Mall prenosimo u potpunosti:
“Iako prigovore ovog tipa nerado čitamo, imajući u vidu da vodimo računa o posjetiteljima naših centara, te da je doživljaj kupaca nastojimo svakim danom poboljšati, svaka dobronamjerna kritika je dragocijena.
Kao prvo, dozvolite da se u ime Uprave centra ispričam za neugodnost koju ste doživjeli, a na što smo mi majke osobito osjetljive.
Dok čekamo očitovanje našeg partnera u osiguranju na postupanje njegovog djelatnika, slobodna sam informirati Vas o stvarima koje ste naveli u Vašem prigovoru.
Uprava Supernova centara podržava dojenje, što podrazumijevamo i očekujemo da je korporativni stav i svih naših partnera. Sigurna sam da je pristup djelatnika zaštitarske službe izolirani slučaj, utemeljen na osobnom stavu od kojeg se uprava Supernova Garden Mall centra u potpunosti ograđuje.
Obiteljske vrijednosti i roditeljstvo smatramo temeljem svakog društva i poštujemo izbor pojedinaca, a slijedom toga ovakav pristup djelatnika držimo potpuno neprihvatljivim.
Vjerovatno Vam je poznato da je Supernova preuzela Garden Mall prije svega nekoliko mjeseci, te je pristupila aktivnostima s ciljem poboljšanja cjelokupne infrastrukture centra, u što je uključeno i preuređenje baby rooma koji će uskoro započeti.
Uložit ćemo dodatne napore kako bismo djelatnike naših partnera educirali u ovom smislu, te kako bismo spriječili neugodnosti ovog tipa.
Na kraju, još jednom se ispričavam za ovaj događaj, a Vama i Vašoj obitelji želim svako dobro.”