Ovog ljeta u Zagrebu ima jako puno radova i to ne samo onih u ingerenciji Grada već i HŽ-a Infrastrukure te HEP-a, jer se ljeti nastoji obaviti što više radova kako bi se što manje otežavao promet kada se građani vrate s godišnjeg, najavio je jučer gradonačelnik Tomislav Tomašević.
"U Selskoj cesti su u tijeku radovi na podvožnjaku, koje radi HŽ Infrastruktura, a planirani su radovi na još nekoliko takvih prolaza ispod željezničke pruge. U isto vrijeme idu vrelovodi koji opterećuju opet određene prometnice. Imamo i kapitalna ulaganja od strane Grada kao što je ovaj kružni tok na Trešnjevci, nova Adžijina", rekao je Tomašević.
Svi prolazi neće biti istovremeno zatvoreni
Svi se ti radovi planiraju tako da ne budu u isto vrijeme zatvoreni prolazi, a opet da se što više uspije odraditi.
Čim se podvožnjak na Selskoj završi, zatvorit će se podvožnjak na Zagrebačkoj cesti, što će ponovno nažalost izazvati ozbiljne probleme, rekao je počelnik Gradskog ureda za mjesnu samoupravu Andro Pavuna.
Prednost je što počinju godišnji odmori pa je puno manja opterećenost cesta, a postoje alternativni pravci, doduše svega nekoliko njih gdje se može proći ispod pruge.
Nakon toga HŽ Infrastruktura planira zatvoriti podvožnjak Miramarska u centru grada.
Asfaltiranje velikih prometnica
Pavuna je najavio da će Grad asfaltirati velike prometnice, pa će zatvorena biti Ulica Ljudevita Posavskog na istoku grada, velika i važna cesta kojoj je potrebna sanacija te je zamolio građane za razumijevanje.
Također će se asfaltirati još niz cesta u Zagrebu - Svetice, u Novom Zagrebu, dio Ulice grada Vukovara. Grad će pritom paziti da se radovi ne obavljaju u isto vrijeme i da obilazni pravci budu što bolji. Izvođenje svih radova s asfaltiranjem prometnica planirano je u vrijeme godišnjih odmora odnosno dok nema nastave u školama.
Uz sve to, idu radovi i na vrelovodima koji opterećuju određene prometnice. Također, zbog radova na vrelovodima stanovnici gotovo pola Novog Zagreba ovog ljeta šest tjedana neće imati toplu vodu.
Također, table s informacijama o radovima postavljene su tri do sedam dana prije radova kako bi se građani mogli upoznati sa svim detaljima.
O projektu Greenwaya, kojim se planira izgraditi biciklistička prometnica koja prati tok rijeke Save od granice sa Slovenijom do Lijevog Dubrovčaka ukupne duljine 121,6 kilometara, Tomašević je rekao da je došlo do kašnjenja s radovima jer su vezani uz obnovu Jadranskog mosta koja je bila prioritet zbog povlačenja novca iz Fonda solidarnosti, te će se sada radovi ubrzati.