Robertova posljednja inovacija mogla bi značiti korak naprijed u upotrebi vozila na električnu energiju:
"Bežični prijenos električne energije koristi elektromagnetsko polje kako bi prenio električnu energiju između predajnika i prijamnika. Bežično punjenje električnih automobila radi na isti način kao i prijenos - električni automobil dolazi na parkirno mjesto koje je namijenjeno bežičnom punjenju automobila.
Tada počinje punjenje koje traje 20 do 30 sekundi, nakon punjenja isključuje se sklop punjenja i automobil može krenuti", objašnjava Sigurnjak za studentski list Global.
Može se puniti više od 150.000 puta
Posebnost ove inovacije jest i to što se vozilo može puniti i do 150.000 puta bez promjene superkondenzatora koji je ugrađen umjesto punjive baterije. To su prepoznali ove godine na sajmu inovacija INPEX u Pittsburghu, u SAD-u, gdje je Robert nagrađen zlatnom medaljom, što je prvi put da je njegov rad prepoznat izvan granica Lijepe Naše.
No i prije ovog revolucionarnog izuma Robert je eksperimentirao sa superkondenzatorima i smislio inovaciju koja bi mogla zamijeniti današnje klasične baterije.
"Hibridni izvor električne energije radi na principu kombinacije punjivih baterija i superkondenzatora. Baterije mogu pohraniti veliku količinu energije, a superkondenzatori mogu dati mnogo veću izlaznu energiju i izlaznu snagu", opisuje Sigurnjak i dodaje kako je ova inovacija, koja eliminira mane baterija i kondenzatora, u završnoj fazi izrade.
Sjajan uspjeh hrvatskih inovatora na najvećoj svjetskoj izložbi inovacija