Lički hamburger. Meso u kruhu za 30 kuna - u prekrasnim Plitvičkim jezerima. Ministra turizma to ne brine previše. Čak ga i nasmijava.
"Nitko nikoga ne prisljava da jede lički hamburger s dvije fete kruha... nije u standardu, ali to je poseban, lički hamburger", rekao je Darko Lorencin.
Nakon hamburgera, jedan račun postao je hit društvenih mreža jer gosti su u dubrovačkom restoranu platili 84 kuna za postavu stola, što je zasjenilo i cijenu od 86 kuna za sezonsku salatu.
Zamrznuta riba umjesto svježe, patagonijske lignje umjesto jadranskih - loša iskustva imaju mnogi.
Kome prijaviti pritužbe? Strani turisti mogu nazvati Europski centar za zaštitu potrošača. Iako hrana nije njihova nadležnost, kažu: turisti se ionako više žale na druge stvari.
"Svakodnevno zaoprimamo desetak pritužbi - najčešći razlozi su problemi s otkazanim letovima, te kod iznajmljivanja smještaja", rekla je Anda Kostijal iz Europskog potrošačkog centra.
U turističkoj inspekciji kažu da je hrana rijetka tema pritužbi: kad se o restoranima radi, češće su to cjenik i radno vrijeme. A upravo ono se mijenja novim zakonom o ugostiteljskoj djelatnosti.
"To smo sada malo diverizificirali - dali smo jedinicama lokalne samouprave da same to odrede", dodao je Lorencin.
Produljenje radnog vremena dosad je bilo moguće samo u iznimnim uvjetima i na kraći rok.