ODRŽANA KONFERENCIJA IMPACT 2018 /

Nagrađene najbolje nekomercijalne kampanje iz 2017.

Image
Foto: PROMO

Pod pokroviteljstvom Vipnetove platforme za dobrotvorni crowdfunding i fundraising Čini pravu stvar i u organizaciji agencije Brodoto i ACT Grupe ovog je tjedna, 14. i 15. veljače, održana konferencija Impact 2018 koja je u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu okupila glavne aktere koji stvaraju pozitivne promjene u društvu.

16.2.2018.
11:38
PROMO
VOYO logo

Na prvom danu konferencije u raspravi „Kako kompanije utječu na okruženje“, direktorica Korporativnih komunikacija Vipneta i pokretačica projekta Čini pravu stvar, Martina Rizman Matić istaknula je, između ostaloga, kako su „poslovni ciljevi Vipneta usko vezani uz društveno odgovorno poslovanje kompanije“.

„Vipnet omogućava  tehnologije za društvenu digitalizaciju, kao i superbrzi internet i optičku mrežu diljem Hrvatske po čemu smo predvodnici. Također, kroz sve svoje društveno odgovorne projekte nastojimo pridonijeti pozitivnim promjenama u društvu, bilo kroz nagrađivanje najboljih primjera ili kroz pokretanje i provedbu konkretnih inicijativa kao što je - Čini pravu stvar“.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Drugog dana konferencije Čini pravu stvar platforma nagradila je najbolje nekomercijalna kampanja iz 2017. godine. Najboljom je proglašena kampanja GOOD inicijative „Čekajući tramvaj zvan obrazovna reforma!“. Drugo mjesto i „Nagradu publike“ osvojila je kampanja „Za sva vrimena“ udruge Naš Hajduk dok je treće mjesto pripalo kampanji „Vrijedim više“ Mreže mladih Hrvatske u suradnji sa Savezom samostalnih sindikata Hrvatske.

„Drago nam je što sve više kompanija prepoznaje društveno odgovorno poslovanje kao sve važniji dio poslovne strategije. Javlja se jasna potreba za stvaranjem stvarnih promjena u društvu“, zaključio je Marko Gregović, direktor konferencije Impact 2018. i agencije Brodoto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Superstar
NOVA SEZONA
VOYO logo