Načelnik općine Ston za Danas o Pelješkom mostu: 'Nismo ni svjesni koliko će to značiti u gospodarskom i demografskom smislu za cijeli hrvatski jug'
Od Komarne do Brijeste, most dug gotovo 2 i pol kilometra povezat
će hrvatski teritorij. Ono što je dugo bio samo san za četiri
dana postat će stvarnost.
Ostalo je još samo 18 metara i 100 tona čelika koje će u noći sa srijede na četvrtak spojiti Pelješki most, a time i hrvatski teritorij. Tom trenutku svjedočit će i predsjednik Vlade, kao i ministar mora, prometa i infrastrukture i ostali brojni visoki uzvanici. Ovaj veliki događaj obilježit će se i vatrometom, koji su inače kineski radnici ispaljivali nakon svakog spajanja, no u noći s 28. na 29. najavili su pravi spektakl.
No, most će promijeniti način putovanja i stil života tek onda kada promet bude pušten. A što se sve očekuje za RTL danas govori načelnik općine Ston Vedran Antunica.
Pelješac je već tri godine najveće gradilište u Hrvatskoj, što ovaj kraj može očekivati kada se gradilište napokon zatvori?
Promjene su već nastupile samom izgradnjom Pelješkog mosta, a završetkom cesta i mosta mi sami nismo ni svjesni koliko će to značiti u gospodarskom i demografskom smislu i ne samo za općinu Ston nego za cijeli hrvatski jug.
Je li Ston već sada počeo razvijati neke turističke ponude?
Općina Ston obuhvaća skoro polovicu Pelješca. Imamo dvije turističke zone i nadam se da će vrlo brzo doći investitori i da će se turizam s izgradnjom Pelješkog mosta dići na veću razinu.
Ceste znače krvotok, gospodarski razvoj Pelješca je neupitan s ovakvog izgradnjom cesta on dobiva veće mogućnosti razvoja i izgradnje što mi nismo još sada svjesni.
Što se tiče demografske slike to je nešto što se ne može kratko
napraviti i ubrzati, ali određeni pomaci i pokazatelji upućuju da
demografska slika se oporavlja i ja vjerujem da s ovime ćemo
postići da Pelješac je ugodno i lijepo mjesto za
život.
Nije palo ništa željeza u more, moram reći da su radovi bili izuzetno uredni. Tako da ne vidim nikakvo probleme tijekom izgradnje, a ja vjerujem da će to biti generator razvoja ne samo prometa nego embrij za školjkarstvo.