Niz je datuma kada je trebala biti izgrađena nova sljemenska žičara, a i danas, pred završetak radova umjesto 31. svibnja, gradonačelnik Milan Bandić kaže da imamo novu odgodu: ''Zadnji tjedan sedmog mjeseca će biti probna vožnja, a u pogon će žičara biti puštena koncem devetog mjeseca''.
Ovaj "megaprojekt" težak je najmanje 536 milijuna kuna. Sve tri
stanice su pred završetkom, a voditelj projekta Goran
Radić ističe kako je razlog kašnjenja COVID-19:
''Montažer opreme je iz Austrije. Otežana je bila doprema
materijala čelika pa nekih vrata velikih dimenzija koja
su rađena u Italiji. Nadam se da bi tijekom 10. mjeseca
trebao biti kraj i da će krenuti upotreba''.
Izvršitelj radova je jedna austrijska tvrtka, a na terenu
svakodnevno radi do 250 građevinara. Za svega 15 minuta
posjetitelji će moći do najzelenijeg dijela Zagreba -
Medvednice.
Nova sljemenska žičara sa svojih 5.017 metara bit će navodno
jedna od najdužih u Europi. Imat će 84 kabine s po 10
sjedećih mjesta i u jednom satu moći će prevesti čak 1.500
putnika.
''Bojim se da će to možda opet biti druga Arena ili tako nešto.
Možda u početku iz znatiželje će ljudi doći da vide, da se
odvezu jedanput, dvaput. Pitanje je cijena karte'', upozorava
Marijan Kos, HDZ-ov predsjednik Vijeća
Mjesnog odbora Gračani.
Na upit o cijenama karata iz ZET-a nismo dobili odgovor, ali
neslužbeno doznajemo da bi cijena pojedinačne karte trebala biti
oko 50 kuna što znači da bi jedna četveročlana obitelj samo za
vožnju žičarom morala izdvojiti oko 200 kuna.
''Mogu reći da će biti dvije vrste karata. Jedna za sugrađane i
jedna za one koji dolaze u Zagreb'', kazao je Bandić.
Hoće li si prosječna hrvatska obitelj moći priuštiti ovakav izlet
i hoće li nova žičara potaknuti turiste da nakon pandemije
navrate u glavni hrvatski grad? Odgovore na ta pitanja morat ćemo
pričekati do jeseni.