GRAD PO MJERI ČOVJEKA /

Na Bandićevu žičaru će građani još pričekati, a upitno je i hoće li si moći priuštiti vožnju

Nova sljemenska žičara sa svojih 5.017 metara bit će navodno jedna od najdužih u Europi

25.5.2020.
20:00
VOYO logo

Niz je datuma kada je trebala biti izgrađena nova sljemenska žičara, a i danas, pred završetak radova umjesto 31. svibnja, gradonačelnik Milan Bandić kaže da imamo novu odgodu: ''Zadnji tjedan sedmog mjeseca će biti probna vožnja, a u pogon će žičara biti puštena koncem devetog mjeseca''.

Image
Rupa bez dna /

S 300 na 425 milijuna kuna! Nevjerojatno objašnjenje Zagreba zašto je narasla cijena žičare!

Image
Rupa bez dna /

S 300 na 425 milijuna kuna! Nevjerojatno objašnjenje Zagreba zašto je narasla cijena žičare!

Ovaj "megaprojekt" težak je najmanje 536 milijuna kuna. Sve tri stanice su pred završetkom, a voditelj projekta Goran Radić ističe kako je razlog kašnjenja COVID-19: ''Montažer opreme je iz Austrije. Otežana je bila doprema materijala čelika pa nekih vrata velikih dimenzija koja su rađena u Italiji. Nadam se da bi tijekom 10. mjeseca trebao biti kraj i da će krenuti upotreba''.

Izvršitelj radova je jedna austrijska tvrtka, a na terenu svakodnevno radi do 250 građevinara. Za svega 15 minuta posjetitelji će moći do najzelenijeg dijela Zagreba - Medvednice.

Nova sljemenska žičara sa svojih 5.017 metara bit će navodno jedna od najdužih u Europi. Imat će 84 kabine s po 10 sjedećih mjesta i u jednom satu moći će prevesti čak 1.500 putnika.

''Bojim se da će to možda opet biti druga Arena ili tako nešto. Možda u početku iz znatiželje će ljudi doći da vide, da se odvezu jedanput, dvaput. Pitanje je cijena karte'', upozorava Marijan Kos, HDZ-ov predsjednik Vijeća Mjesnog odbora Gračani.

Na upit o cijenama karata iz ZET-a nismo dobili odgovor, ali neslužbeno doznajemo da bi cijena pojedinačne karte trebala biti oko 50 kuna što znači da bi jedna četveročlana obitelj samo za vožnju žičarom morala izdvojiti oko 200 kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Mogu reći da će biti dvije vrste karata. Jedna za sugrađane i jedna za one koji dolaze u Zagreb'', kazao je Bandić.

Hoće li si prosječna hrvatska obitelj moći priuštiti ovakav izlet i hoće li nova žičara potaknuti turiste da nakon pandemije navrate u glavni hrvatski grad? Odgovore na ta pitanja morat ćemo pričekati do jeseni. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo