Na 30. izdanju Plava Laguna Croatia Opena Umag, održane su kvalifikacije za Franck regionalno barističko natjecanje, a dvojica najboljih sudjelovat će u finalnom regionalnom natjecanju koje se najesen održava u Zagrebu. Najbolji u velikoj konkurenciji bili su Boris Nevrly iz Pule (Caffe bar Dvojka) i Milan Penić s otoka Krka (restoran Lantino).
Kvalifikacijsko natjecanje je u dvije faze testiralo sposobnost natjecatelja da u roku od pet minuta pripreme četiri identična napitka na bazi espressa, nakon čega najbolji prolaze u odlučujući krug u kojem u roku od tri minute moraju pripremiti tehnički savršenu šalicu cappuccina koristeći se Latte Art tehnikom. Stručni žiri u ocjenjivanju natjecatelja vodi se pravilima Specialty Coffee Association (SCA), krovne međunarodne stručne organizacije koja okuplja sve sudionike u industriji kave.
„Franck barističko natjecanje nije samo natjecanje već i platforma za podizanje razine kvalitete napitaka koji se svakodnevno konzumira u ugostiteljskim objektima. Već tri godine organiziramo ovo natjecanje te primjećujemo sve veći iskorak u barističkom umijeću. Iskrene čestitke najboljima“, rekao je Marijo Karlica, voditelj projekta Franck barističkog natjecanja.
I ove godine u kvalifikacijama je sudjelovalo 50-ak barista iz gotovo 15.000 ugostiteljskih objekata iz regije s kojima Franck surađuje. Deset finalista iz Hrvatske, Slovenije te Bosne i Hercegovine predstavit će svoje vještine, ali i kreativnost u pripremi espressa i ostalih kavenih napitaka na finalnom natjecanju koje će se, u organizaciji Francka, održati u Zagrebu uoči Međunarodnoga dana kave 1. listopada.
Franck prepoznaje i podržava razvoj barističke scene te u sklopu svoje barističke akademije već godinama ulaže u edukacije, stalno usavršavanje i poticanje izvrsnosti barističkih vještina mladih talenata u suradnji sa svojim partnerima iz HoReCa kanala.
Franck na ovaj način nastoji sustavno podizati kvalitetu espressa, stvara i prati nove trendove te sustavno ulaže u jačanje svog HoReCa poslovanja u regiji, a natjecanjima poput ovog potvrđuje svoju želju za rastom i ulaganjem u ljude i vrhunsku kvalitetu kave.