tajne promocije lijepe naše /

'Kvalitetan selfie s Morskih orgulja može bolje 'prodati' Zadar nego kampanje po sajmovima'

Ante Galić iz Turističke zajednice Grada Zadra priznao je kako je porastao interes za Zadar nakon što je taj grad osvojio titulu najpoželjnije destinacije u 2016. godini. Također nam je otkrio koje su to tajne privlačenja turista na Jadran

5.3.2016.
19:39
VOYO logo

Turistička perjanica i rekorder Zadar tijekom cijele godine radi na promociji svojih ljepota. Kako Hrvatska u posljednje vrijeme samo niže nagrade za najpoželjniju i najljepšu turističku destinaciju, upitali smo Antu Galića iz Turističke zajednice Grada Zadra koliko takva priznanja uopće znače za Lijepu našu.

Image
čitatelji portala ROUGH GUIDES /

Putnici iz cijelog svijeta odabrali Hrvatsku kao najljepšu destinaciju u Europi!

Image
čitatelji portala ROUGH GUIDES /

Putnici iz cijelog svijeta odabrali Hrvatsku kao najljepšu destinaciju u Europi!

"Sa zadovoljstvom mogu reći da od kada smo osvojili ovu nagradu zasuti smo sa zahtjevima, mailovima za kontakte i nove ugovore. Javljaju nam se zainteresirani iz cijelog svijeta, a ne samo Europe", priznao je i dodao kako će uskoro i jedna zračna kompanija u svoju ponudu uvrstiti Zadar.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Galić smatra kako u današnje vrijeme presudnu ulogu u promociji ima digitalni marketing.

"Zadar, kao i Hrvatska turistička zajednica uložili su i sredstava i energije u interenetsko oglašavanje. Ove nagrade su plod tih internetskih kampanji. Jedan kvalitetan selfie s Morskih orgulja može bolje 'prodati' Zadar nego kampanje po sajmovima", istaknuo je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo