Turistička perjanica i rekorder Zadar tijekom cijele godine radi na promociji svojih ljepota. Kako Hrvatska u posljednje vrijeme samo niže nagrade za najpoželjniju i najljepšu turističku destinaciju, upitali smo Antu Galića iz Turističke zajednice Grada Zadra koliko takva priznanja uopće znače za Lijepu našu.
"Sa zadovoljstvom mogu reći da od kada smo osvojili ovu nagradu zasuti smo sa zahtjevima, mailovima za kontakte i nove ugovore. Javljaju nam se zainteresirani iz cijelog svijeta, a ne samo Europe", priznao je i dodao kako će uskoro i jedna zračna kompanija u svoju ponudu uvrstiti Zadar.
Galić smatra kako u današnje vrijeme presudnu ulogu u promociji ima digitalni marketing.
"Zadar, kao i Hrvatska turistička zajednica uložili su i sredstava i energije u interenetsko oglašavanje. Ove nagrade su plod tih internetskih kampanji. Jedan kvalitetan selfie s Morskih orgulja može bolje 'prodati' Zadar nego kampanje po sajmovima", istaknuo je.