uskoro promjena /

Kraj diskriminaciji za naše potrošače? Jeftinija dostava iz Europske unije za kupce iz Hrvatske

Image
Foto: Patrik Macek/PIXSELL

Potrošači u Hrvatskoj koji proizvode kupuju on line nemaju prava poput drugih i diskriminirani su, upozorava naša europarlamentarka Biljana Borzan za ističući kako će se to uskoro promijeniti

1.3.2017.
11:12
Patrik Macek/PIXSELL
VOYO logo

Potrošači u Hrvatskoj koji proizvode kupuju on line nemaju prava poput drugih i diskriminirani su, upozorava naša europarlamentarka Biljana Borzan za ističući kako će se to uskoro promijeniti.

"Hrvatski potrošaci, koji kupuju preko interneta, nisu ravnopravni s drugim kupcima u EU, imamo razliku u cijeni dostave, a to je glavni problem zašto se kupci u Hrvatskoj manje odlučuju za internet kupovinu. Imamo i neujednačeno tržište, primjerice da dostava u jednom smjeru košta primjerice 18 eura, a na istoj relaciji u suprotnoj smjeru duplo više. Ovo se odnosi na kupovanje između članica Unije", upozorava europarlamentarka Biljana Borzan za N1, koja danas u Bruxellesu organizira radionicu o diskriminaciji kupaca.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"EU je jedinstveno tržišite i cijene online kupovine bi trebale biti jedninstvene na razini cijele Unije. Očekujemo veću trensparentnost cijena, da nema no što se ‘kaže ispod žita'", dodaje govoreći za N1.

Na pitanje kada se mogu očekivati konkretni rezultati odnosno promjene koje bi išle na ruku potrošačima u Hrvatskoj, SDP-ovka odgovara da će odredba koja regulira online kupovinu do ljeta proći kroz sve procedure EU parlamenta, nakon čega će uslijediti takozvani trijalozi. To bi trebalo trajati vrlo kratko.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Danas je u Hrvatskoj već 30 posto kupaca koji kupuju online jednom ili više puta mjesečno, vjerujem da će trijalozi završiti vrlo brzo", zaključila je naša EU parlamentarka Biljana Borzan.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo