Kontrolor ZET-a trčao za putnicom i vrijeđao je odvratnim psovkama

6.6.2013.
14:32
VOYO logo

Incident se dogodio na autobusnoj liniji 172 za Zaprešić te eskalirao na najgori mogući način - fizičkim sprečavanjem putnika da izađu i sočnim vrijeđanjem kontrolora.

Naime, po priči čitatelja njegova je djevojka imala važeću kartu za prvu zonu, ali ne i za drugu. Na jednom stajalištu u autobus je ušlo šest kontrolora ZET-a, koji su stigli do putnice. Znajući da nema kartu i za drugu zonu, željela ju je kupiti, no kontrolori joj to nisu dopustili, već su je tražili osobnu iskaznicu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kontrolori 25 minuta držali putnike zatočene u autobusu

Međusobno ''navlačenje'' trajalo je sve do posljednje stanice, na kojoj su kontrolori naredili vozaču da zatvori vrata autobusa i nikoga ne pušta van. Nakon što su, prema priči čitatelja, čak 25 minuta putnike držali u autobusu, vozač je na svoju ruku otvorio srednja vrata i pustio ljutite putnike van.

U tom je trenutku pobjegla i ''uhvaćena'' putnica, no jedan je od kontrolora potrčao za njom i uputio joj odvratne i vulgarne psovke, spominjući joj mrtvu majku, tvrdi naš čitatelj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovaj najnoviji incident u Zaprešiću komentirao je za Danas.hrTomislav Jurić, glasnogovornik ZET-a. Načelno je izrazio žaljenje, ali i istaknuo kako "nikada nisu zabilježili direktnu incidentnu situaciju između kontrolora i putnika s valjanom kartom".

Osuđujemo svako neprofesionalno ponašanje, kao i postupke koji su u suprotnosti s pozitivnim propisima i zakonima Republike Hrvatske, bilo da se radi o našim djelatnicima ili o našim putnicima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kontrolori na terenu rade vrlo nezahvalan posao i žao nam je što pojedini slučajevi bacaju sjenu i stavljaju negativan predznak i pred one koji savjesno, prema profesionalnim načelima izvršavaju svoje obveze.

Nažalost, sve češće se u javnosti podupiru načini kako izbjeći plaćanje prijevozne usluge, što je naša zadaća promijeniti. Prijevozna se, kao i svaka druga usluga, mora naplatiti, a ponajviše izražavamo žaljenje što zbog nekih situacija ispaštaju oni najsavjesniji građani.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nikada nismo zabilježili direktnu incidentnu situaciju između kontrolora i putnika s valjanom kartom.

Dodajmo da su mini autobusi ZET-a, specijalizirani za prijevoz osoba s invaliditetom, koji jučer nisu vozili zbog kvarova, danas ponovno u pogonu. Naime, od devet vozila koje koristi 120 osoba, jučer je bilo ispravno samo jedno, no sada, kako su potvrdili iz ZET-a, opet voze besprijekorno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Šaljite nam svoja zapažanja, informacije, fotografije i priče na adresu vijesti@portal.net.hr˝

Želite li da za vas potražimo odgovore stručnjaka i nadležnih institucija vezano za probleme koji vas muče, adresa za vaše upite je također vijesti@portal.net.hr

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo