Komadina: 'Teško je biti socijaldemokrat u siromašnoj zemlji'

Danas je svugdje u svijetu teško biti socijaldemokrat, a posebno socijalist, izjavio je potpredsjednik SDP-a Zlatko Komadina gostujući u emisiji Nedjeljom u dva.

29.12.2013.
16:18
VOYO logo

Teško je biti socijaldemokrat u siromašnoj zemlji, a ljudi se varaju ako misle da je Hrvatska bogata zemlja, kazao je Zlatko Komadina u Nu2, dodavši da SDP neće zbog toga izgubiti izbore. Istaknuo je da je Hrvatska u Jugoslaviji bila izvozna ekonomija, a da je danas uvozno trgovačka ekonomija te da joj je BDP od 1990. do 2013. porastao za svega sedam posto, uz sve uspone i padove.

Istaknuo je da je SDP dva puta došao na vlast nakon HDZ-a: "Ispada da su oni veći socijaldemokrati od nas, a to nije tako, oni su zaduživanjem kupovali socijalni mir. Sada je nestalo novca i ispalo je da socijaldemokrati moraju rezati prava."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svi zakoni Europske unije idu prema zaštiti kapitala, a posebno prema zaštiti vlastitih ekonomija. Hrvatska, kao i zemlje istočne Europe, Europskoj uniji treba kao tržište, iako nas je njezin kapital "porobio" i prije, rekao je. U Uniju smo ušli iz romantičarskih ideja, komentirao je Komadina reformu radnog zakonodavstva koje dopušta 50-satni radni tjedan i mogućnost otkaza ugovora o radu trudnicama.

Sustav neoliberalni kapitalizam koji iz građana i srednjeg sloja izvlači i zadnju kunu - propast će, dodao je, a na opasku Aleksandra Stankovića da mu treba nova stranka, Komadina je kazao kako je u on 'pravoj stranci'.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ne vjerujem onima koji su živjeli s nama godinama i tek sada progledali, kazao je komentirajući osnivanje stranke Nacionalni forum Nikice Gabrića. Ova Vlada je htjela mnogo više, ali je zatekla katastrofalno stanje, dodao je. Kazao je i kako on osobno Aleksandri Kolarić dao žuti karton, ali da bi na Glavnom odboru glasovao za njezino izbacivanje iz stranke. Kazao je kako vozi Škodu Superb i kako bi bilo dobro promijeniti pravilnike koji propisuju koje bi automobile dužnosnici trebali koristiti. 'Nekad su BMW-i i Mercedesi trajali do 15 godina, a danas ništa ne traje toliko. To bi trebalo promijeniti, posebno u današnjim, teškim vremenima', kazao je Komadina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo