U SVJETLU SILK ROAD TOURISM KONFERENCIJE /

Koliko su nam važni kineski turisti: po putovanju troše i do 7 tisuća eura, ali Hrvatima zamjeraju samo jedno

Lani je našu zemlju posjetilo preko 160 tisuća Kineza. Iz godine u godinu više nas vole i prepoznaju, no Hrvatska je tek zagrebla površinu ovog ogromnog tržišta

25.4.2018.
19:19
VOYO logo

Čak 170 predstavnika najvećih i najjačih kineskih turističkih turoperatora i poslovnjaka okupilo se u Dubrovniku na Silk Road Tourism Konferenciji.

Kinezi obožavaju Hrvatsku

Riječ je o najznačajnijem poslovnom događanju koji spaja glavne kineske gospodarstvenike s regionalnim, a sve kako bi se jačala turistička suradnja. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mnogo je važnih ljudi ondje, uz gospodarstvenike iz Hrvatske i okolice, te najveće kineske turoperatore, tamo su i predstavnici kineske međunarodne gospodarske komore koja umrežava stotinjak komora na Putu svile. 

Kako bilo, Kinezi su turisti kakve Hrvatska treba. Najviše vole dolaziti u pred i post sezoni, zanima ih kultura i gastronomija, a u to su nas uvjerili Tian i Tiffany iz Kine koje smo sreli u Dubrovniku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Prvi put sam u Hrvatskoj. Mnogo naših kolega studenata nam je preporučilo dolazak ovdje. Drugi razlog dolaska je serija Igra prijestolja, zbog nje su mnogi Kinezi saznali za Hrvatsku".

Lani je našu zemlju posjetilo preko 160 tisuća  Kineza. Iz godine u godinu više nas vole i prepoznaju, no Hrvatska je tek zagrebla površinu ovog ogromnog tržišta.

Troše do 7 tisuća eura po putovanju

“Preko 120 milijuna putuje, troše nedavno sam rekao, 5 do 7 tisuća eura na desetodnevnom putovanju”, ističe Mario Rendulić, predsjednik predsjedništva Kinesko jugoistočno europske poslovne asocijacije.

Najjači kineski turistički i poslovni igrači zato u Dubrovniku "vezu" nove veze na putu svile, pa tako Zao Lin, direktor projekta Z&G Hrvatsku Kini približava univerzalnim, glazbenim jezikom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Radim sa Anom Rucner i sa, sigurno ga znate, Maksimom Mrvicom i to je dobar način povezivanja  Hrvatske putem glazbe. Želim promovirati Hrvatsku i kroz glazbeno obrazovanje, to je dodatna kulturna vrijednost”, zaključuje Zao Lin.

Kakav potencijal Hrvatska ima, svjedoči i dolazak predstavnika luksuzne kineske  yachting tvrtke koja posjeduje više od 10 tisuća jahti. Hrvatska mu je na top ljestvici zemalja, a koje promovira svojim klijentima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Prošle godine smo u Hrvatsku  doveli više od 200 ljudi, oduševili su se morem, otocima. To je razlog moga povratka ovdje. Tražim nove poslovne prilike, želim  upoznati još  više vaših  mjesta i partnera za suradnju”, priča nam Rock Wang, osnivač i predsjednik iYAT-a.

Nedostaje vam pravih kineskih restorana

Dobro je znati što kineski gosti očekuju i je li Hrvatska uopće spremna za kinesku turističku navalu?

“Ne možemo naći ni jedan kineski restoran, to nam je problem, jer kinezi obožavaju kinesku hranu i tražimo je i na putovanju", kaže naša sugovornica s početka - Tiffany.

Na sličnom tragu je i Mario Rendulić koji ističe kako Hrvatskoj manjka prevoditelja i turističkih vodiča koji govore kineski.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Koliko smo spremni? Trebamo direktnu avio-liniju da li na Zagreb, Dubrovnik, Zadar, svejedno, samo da su iz jednog kineskog grada direktno vezani na Hrvatsku”.

Ta veza, nema sumnje, jačala bi hrvatski turizam i pred i post turističku sezonu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Superstar
NOVA SEZONA
VOYO logo