KIHNE LI TURIZAM, HRVATSKA ĆE SE PREHLADITI: /

Stiže 'zahtjevna godina', mnogi su zabrinuti zbog dva razloga, a dolazi prvi veliki test

Image
Foto: Pixsell

Tunis i Turska rastu što bi moglo utjecati i na našu sezonu, a Njemačka i Italija, iz koje stiže velik broj gostiju ekonomski ne stoje najbolje

3.3.2019.
12:07
Pixsell
VOYO logo

Nova turistička sezona je već na vidiku, ali ove godine nije izvjesno kako će ona proći. Interes turista za jadranskom obalom je nešto slabiji, jačaju Turska i Tunis, a Italija je u recesiji dok su je Nijemci jedva izbjegli. To bi, smatraju stručnjaci moglo utjecati na našu turističku sezonu, a Uskrs će biti prvi ozbiljni test, piše Dnevnik.hr.

''Prijeti i nešto lošija ekonomska situacija u Italiji koja je u tehničkoj recesiji i Njemačkoj koja je rubno odnosno za dlaku izbjegla tehničku recesiju. S obzirom da su njihovi gosti česti gosti na Jadranu može se očekivati iz tih zemalja nešto manji broj noćenja'', kaže Maruška Vizek, s Ekonomskog instituta za Novu TV.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ministar turizma: Ulazimo u vrlo zahtjevnu godinu

Ministar turizma Gari Capelli kaže kako je booking na razini prošlogodišnjeg. "Ulazimo u jednu vrlo zahtjevnu, neću reći tešku, ali vrlo zahtjevnu godinu. Naravno da naš najvažniji partner Njemačka ima malo usporeniji 'booking', ali on je na razini minus jedan posto u nekim dijelovima Njemačke, u nekim dijelovima na razini prošle godine."

Ove se godine očekuje oko milijardu i 50 milijuna eura investicija, a ulagat će se u hotele, privatni smještaj. Iz gospodarske komore kažu kako je cilj goste privući kvalitetom, a ne niskom cijenama. Ne treba naglašavati koliko je turizam važan za našu ekonomiju - čini oko petine BDP-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U 2018. Hrvatska je ostvarila 19,7 milijuna dolazaka, a iz Hrvatske turističke zajednice poručuju kako bi bili zadovoljni da se ta brojka ponovi i ove godine, piše Dnevnik.hr.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo