KAOS NA DUBROVAČKOM AERODROMU: /

'Ostavili su nas u zračnoj luci bez hrane, a vodu smo morali piti iz WC-a!'

Image
Foto: PIXSELL, Grgo Jelavic

Putnici Croatia Airlinesa zbog otkazanog leta morali su provesti noć na aerodromu u Dubrovniku. Bili su bez vode i hrane, bez smještaja, koji nisu mogli ni sami pronaći.

20.7.2016.
18:34
PIXSELL, Grgo Jelavic
VOYO logo

Croatia Airlines je u ponedjeljak ne navečer otkazala let iz Dubrovnika za Zagreb, posljednji u redu letenja, zbog čega je nastao kaos na aerodromu u Čilipima, a brojni putnici bili su prisiljeni ondje dočekati i jutro, piše Večernji list.

Jedan od putnika koji se zatekao u nemiloj situaciji ispričao je da je dio putnika prevezen u hotel, dok je dio, bez obzira na obećanja Croatia Airlinesa, ostao na aerodromu bez hrane i vode do 6 sati ujutro kada je išao prvi idući let. Kako je automat za pića bio u sigurnoj zoni u koju nisu mogli, a sve se zatvorilo, vodu su mogli piti tek iz toaleta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tri tisuće kuna za najam automobila

Tvrdi kako su najviše zbunjeni bili stranci. Dvije turistice među njima odlučile su unajmiti automobil za tri tisuće kuna kako bi stigle na svoje letove u Zagrebu. Jedna je hvatala let za Washington, a druga za Indiju.

"Da su nam odmah u 23 sata rekli da neće biti hotela za sve, da se snađemo i da će CA refundirati troškove, išli bismo onim zadnjim busom prema gradu u privatni smještaj i ujutro nazad na aerodrom", žali se drugi putnik.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'To su nepostojeći putnici i odgovornost CA'

U CA pojašnjavaju da su let iz Dubrovnika za Zagreb otkazali zbog bure, a da su zbog bukiranosti hotela smještaj uspjeli pronaći za tek 40 od 110 putnika. Preostalima osvježenja nisu mogli ponuditi jer više nije bilo nikoga od aerodromskih službi.

S obzirom na to da je riječ o otkazivanju leta zbog više sile, putnici ne ostvaruju pravo na financijsku kompenzaciju, a CA će razmotriti dokumentaciju onih putnika koji su si sami pronašli smještaj kako bi eventualno sudjelovali u troškovima. Zbog svega - žale.

Image
OSJEČKU OBITELJ IZBACILI IZ AVIONA: /

'Rekli su da nam je dijete osmi putnik!'

Image
OSJEČKU OBITELJ IZBACILI IZ AVIONA: /

'Rekli su da nam je dijete osmi putnik!'

Dopustili im ostanak na aerodromu 'iz dobre volje'!

U Zračnoj luci Dubrovnik kažu da prema naredbi o otvorenosti zračnih luka taj aerodrom ne radi od ponoći do 4.30 sati. Za putnike CA koji su sinoć ostali bez leta navode da nisu bili prijavljeni na let i da formalno oni za zračnu luku ni ne postoje nego da su isključivo odgovornost aviokompanije.

Tvrde da su im dopustili ostanak na aerodromu iz dobre volje. Na radno vrijeme kafića nisu mogli utjecati jer je riječ o zakupcu koji zatvara u 23 sata, dok priznaju da su vrata do automata s hranom i pićem mogla biti otvorena te isitču da će na to paziti u budućim takvim situacijama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo