Coca-Cola Adrijin Marketing Manager Kristijan Matijašević govori o Coca-Coli kao brandu, novim planovima kompanije za mlade, Danima komunikacija koji će se održati od 28. do 31. ožujka u Rovinju i osobinama koje traže od svojih zaposlenika.
Percepcija javnosti je da apsolutno cijeli svijet zna za Coca-Colu. Je li to istina kada govorimo o teenegerima danas u Hrvatskoj i svijetu? Što vole, što kupuju i čemu teže?
MATIJAŠEVIĆ: Coca-Cola je jedna od neprepoznatljivijih riječi na svijetu i zasigurno najpoznatiji brand na svijetu što je rezultat kontinuirane relevantne prisutnosti među svim dobnim skupinama pa tako I među teenagerima. Bez obzira u kojem dijelu svijeta, Coca-Cola je neizostavni dio života teenagera. Tako je i u Hrvatskoj.
Globalizacija i digitalizacija danas omogućuju da se inovacije i trendovi šire svijetom brže nego ikada. Upravo zbog toga, bez obzira da specifičnost određene kulture, danas su razlike među teenagerima sve manje i manje. Ono što žele su konstantne inovacije koje će im omogućiti nova iskustva u kojima će uživati ili samostalno (manifestacija individualnosti) ili zajedno s prijateljima kao dio jedne interesne grupe.
Kako se Coca-Cola odlučila pozicionirati s obzirom na ovu ciljanu skupinu? Što ćete novo ponuditi teengerima?
MATIJAŠEVIĆ: Coca-Cola je uvijek bila dio svakodevnice i posebnih trenutka svih dobnih skupina, pa tako i teenagera. Osim Coca-Cole, i drugi brandovi kao što su npr. Sprite, Fanta obraćaju se upravo teenagerima nudeći kontinuirane inovacije kroz nove okuse ili nova iskustva kroz razne promocije kao npr. Shake&Take aplikaciju. Ono čime se posebno ponosimo jesu rezultati istraživanja koji kontinuirano dokazuju da teenageri percipiraju naše brandove kao brandove koje najviše vole.
Sponzor ste na Danima komunikacija, a organizatori festivala HURA i IAB Hrvatska su se kroz specijalizirane radionice i seminare ove godine posebno fokusirali na edukaciju mladih. Kako današnji teengeri, a budući studenti mogu saznati više o karijeri u Coca-Coli, odnosno kakav tip ljudi tražite za rad u Coca-Coli?
MATIJAŠEVIĆ: Autentičnost i inovacija su dvije riječi kojima bih opisao naše brandove, ali i naš pristup poslovanju, odnosno način na koji razmišljamo. Svaki dan težimo biti bolji nego što smo bili jučer, cijenimo radoznalost i kontinuirano nalaženje tržištu još zanimljivijih ideja. Želimo biti kompanija koja svijetu nudi najbolji portfolio pića za apsolutno svaku priliku.