najčešće kod kuće /

Jer utjehe nema u vodi: Više od polovice Hrvata pije 'žesticu, a evo i koja je najpopularnija

Image
Foto: RTL

Kada je riječ o učestalosti konzumacije, pokazalo se da je najviše onih koji jaka alkoholna pića konzumiraju nekoliko puta mjesečno

26.11.2021.
11:09
RTL
VOYO logo

Više od polovice hrvatskih građana konzumira jaka alkoholna pića, pri čemu su najpopularniji likeri i rakija,  izvijestio je u petak magazin Ja trgovac, koji je zajedno s agencijom Hendal tijekom listopada proveo anketu na nacionalno reprezentativnom uzorku građana Hrvatske starijih od 16 godina.

Rezultati su pokazali da 56 posto anketiranih pije jaka alkoholna pića, a preostalih 44 posto kaže da ih ne konzumira.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kada je riječ o učestalosti konzumacije, pokazalo se da je najviše onih koji jaka alkoholna pića konzumiraju nekoliko puta mjesečno (30 posto) i nekoliko puta godišnje (29 posto).

Na tjednoj bazi "žesticu" pije 24 posto ispitanika, nekoliko puta tjedno njih 16 posto, a najmanje je svakodnevnih pilaca - nešto više od dva posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Najpopularnija vrsta jakih alkoholnih pića su likeri koje najčešće pije 35 posto hrvatskih građana, dok je na drugom mjestu rakija s 23 posto.

Slijede džin s 15 posto, viski s 11 posto, votka s 10 posto, dok su rum i tekila zabilježili udjele od dva, odnosno jedan posto. Preostalim vrstama jakih alkoholnih pića pripalo je nešto ma je od tri posto udjela.

Na pitanje piju li češće "čista" jaka alkoholna pića ili ih radije miješaju sa sokom ili drugim pićima, 63 posto ispitanika je prednost dalo samostalnoj varijanti, dok 37 posto konzumenata preferira mikseve.

Istraživanje je pokazalo i da najveći broj hrvatskih građana, njih 53 posto, "žesticu" pije kod kuće, dok izvan kuće (kafić, restoran) najčešće pije njih 29 posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Da jaka alkoholna pića podjednako konzumiraju i kod kuće i izvan nje navelo je pak 18 posto sudionika ankete.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Otkucaji srca
NOVA SERIJA
VOYO logo