Prije godinu dana hrvatski su nogometni reprezentativci "žarili i palili" na Svjetskom nogometnom prvenstvu u Rusiji. Mediji su tada bili preplavljeni nogometom, a Vatreni su preplavili internet.
Google Trends je alat koji omogućava usporedbu popularnosti u pretraživanju pojmova i ključnih riječi. Uz niz različitih značajki, Google Trends omogućava uvid u najnovije trendove pretraživanja kao i u njihova pretraživanja tijekom različitih razdoblja.
Pretraživanja za Hrvatsku tijekom Svjetskoga nogometnog prvenstva naglo su porasla, a posebice nakon plasiranja Vatrenih u prvo hrvatsko finale u povijesti. Cijeli svijet je znao tko su naši nogometaši i kako se ponašala hrvatska predsjednica Kolinda Grabar-Kitarović na utakmicama u Rusiji.
S pobjedama Hrvatske u prvoj skupini, rasla nam je i popularnost
Tako je sa Svjetskim prvenstvom rasla i popularnost Hrvatske na svjetskoj razini. Zanimljivi su podaci unutar 30 dana u kojima se točno vidi da nam je popularnost bila na najvećoj razini u dane kada smo igrali na Svjetskom prvenstvu.
Najveća popularnost - na Svjetskom nogometnom prvenstvu
No, je li Hrvatska iskoristila tu popularnost - odlučili smo istražiti godinu dana nakon završetka Svjetskoga nogometnog prvenstva, a rezultati nisu baš sjajni.
Vremenski interval od 5 godina
Na Google Trendsu istažili smo popularnost Hrvatske, odnosno potraživanja s ključnom riječju Hrvatska u vremenskom razdoblju od 5 godina. Iz grafa je vidljivo da je nakon završetka Svjetskoga prvenstva u nogometu završila i popularnost "guglanja" Lijepe Naše.
Vremenski interval od 12 mjeseci nakon završetka SP
Kao primjer odredili smo parametre za posljednjih 12 mjeseci i tu najbolje vidimo kako je popularnost Hrvatske naglo pala nakon povijesnog uspjeha hrvatske nogometne reprezentacije.