Svi su nas 'guglali' /

Je li Hrvatska iskoristila popularnost Vatrenih u Rusiji? Evo što kaže Google!

Image
Foto: HNS/Drago Sopta/PIXSELL

Cijeli svijet je znao tko su naši nogometaši i kako se ponašala hrvatska predsjednica na utakmicama u Rusiji

9.7.2019.
20:14
HNS/Drago Sopta/PIXSELL
VOYO logo
Image

Najbolji trenuci SP u Rusiji: U ovo vrijeme počeli smo vjerovati u san da ćemo postati svjetski prvaci!

Image

Najbolji trenuci SP u Rusiji: U ovo vrijeme počeli smo vjerovati u san da ćemo postati svjetski prvaci!

Prije godinu dana hrvatski su nogometni reprezentativci "žarili i palili" na Svjetskom nogometnom prvenstvu u Rusiji. Mediji su tada bili preplavljeni nogometom, a Vatreni su preplavili internet. 

Google Trends je alat koji omogućava usporedbu popularnosti u pretraživanju pojmova i ključnih riječi. Uz niz različitih značajki, Google Trends omogućava uvid u najnovije trendove pretraživanja kao i u njihova pretraživanja tijekom različitih razdoblja. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pretraživanja za Hrvatsku tijekom Svjetskoga nogometnog prvenstva naglo su porasla, a posebice nakon plasiranja Vatrenih u prvo hrvatsko finale u povijesti. Cijeli svijet je znao tko su naši nogometaši i kako se ponašala hrvatska predsjednica Kolinda Grabar-Kitarović na utakmicama u Rusiji. 

Image
Foto: Google Trends

S pobjedama Hrvatske u prvoj skupini, rasla nam je i popularnost

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tako je sa Svjetskim prvenstvom rasla i popularnost Hrvatske na svjetskoj razini. Zanimljivi su podaci unutar 30 dana u kojima se točno vidi da nam je popularnost bila na najvećoj razini u dane kada smo igrali na Svjetskom prvenstvu. 

Image
Foto: Google Trends

Najveća popularnost - na Svjetskom nogometnom prvenstvu

No, je li Hrvatska iskoristila tu popularnost - odlučili smo istražiti godinu dana nakon završetka Svjetskoga nogometnog prvenstva, a rezultati nisu baš sjajni. 

Image
Foto: Google Trends

Vremenski interval od 5 godina

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na Google Trendsu istažili smo popularnost Hrvatske, odnosno potraživanja s ključnom riječju Hrvatska u vremenskom razdoblju od 5 godina. Iz grafa je vidljivo da je nakon završetka Svjetskoga prvenstva u nogometu završila i popularnost "guglanja" Lijepe Naše. 

Image
Foto: Google Trends

Vremenski interval od 12 mjeseci nakon završetka SP

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kao primjer odredili smo parametre za posljednjih 12 mjeseci i tu najbolje vidimo kako je popularnost Hrvatske naglo pala nakon povijesnog uspjeha hrvatske nogometne reprezentacije. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo