U Hrvatskoj trenutno boravi oko 500.000 turista, a bude li epidemiološka slika stabilna i svi se pridržavaju propisanih mjera i preporuka može se sigurno očekivati još dva mjeseca turističkog prometa u ovoj godini, poručio je direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristjan Staničić s Plitvičkih jezera.
U hotelu Jezero na Plitvičkim jezerima održan je sastanak HTZ-a s turističkim zajednicama Ličko-senjske i Karlovačke županije. Uz direktora HTZ-a Staničića, koordinacijskom sastanku prisustvovali su direktor TZ Ličko-senjske županije Ivan Radošević i direktorica TZ Karlovačke županije Dina Begić te 17 predstavnika turističkih zajednica gradova i općina s područja ove dvije županije. Sastanku je prisustvovao i Tomislav Kovačević, ravnatelj NP Plitvička jezera, priopćeno je iz HTZ-a.
Sastanak je otvorio Radošević koji je naglasio da je situacija u
Ličko-senjskoj županiji vrlo dobra, posebice ako se u obzir uzmu
prvotne projekcije s početka godine. ''U kolovozu smo ostvarili
odličnih oko 67 posto lanjskog rezultata u istom razdoblju, a što
se tiče kumulativnog razdoblja, odnosno od početka godine do
danas smo na oko 54 posto lanjskog rezultata u istom razdoblju“,
izjavio je Radošević, dodavši kako u županiji i u ovom
trenutku ima gostiju i to najviše s tržišta Njemačke, Hrvatske i
Poljske.
Begić je istaknula kako u ovom trenutku ostvaruju 30 posto
prošlogodišnjih turističkih rezultata te da u ovoj godini bilježe
porast domaćih gostiju koji u ukupnom turističkom prometu
Karlovačke županije ostvaruju udio na razini od 30 posto.
Staničić je poručio da su dosad ostvareni turistički
rezultati, uz povoljnu epidemiološku sliku na temelju koje je
Hrvatska svoje granice za turiste otvorila još u svibnju,
posljedica i fokusiranih marketinških te informativnih kampanja
koje su provedene na ključnim europskim tržištima s kojih je na
koncu i ostvaren najveći turistički promet.
''S obzirom na okolnosti iznimno smo zadovoljni ljetnim dijelom
turističke godine gdje samo u kolovozu zabilježili 67 posto
turističkog prometa u odnosu na prošlogodišnji kolovoz.
Pripremili smo kampanje za posezonu gdje smo u prvi plan stavili
kontinentalni turizam, nautiku, ali i eno-gastronomiju te ćemo se
fokusirati na tržišta u našem najbližem okruženju. Na domaćem
tržištu, u listopadu, planiramo realizaciju projekta Tjedan
odmora vrijedan. Paralelno smo u pripremi plana za iduću
turističku godinu za koju znamo da će biti iznimno zahtjevna i u
kojoj ćemo se osloniti na pojačane marketinške i PR aktivnosti na
odabranim tržištima i posebno na oglašavanje na digitalnim
kanalima komunikacija'', poručio je Staničić.
Dodao je i da nas u ovoj turističkoj godini očekuje još
sigurno dva mjeseca turističkog prometa ukoliko se budemo
pridržavali propisanih mjera i preporuka te ukoliko će
epidemiološka slika u zemlji biti stabilna.
Također je predstavio i buduće aktivnosti koje će se, između ostaloga, odnositi i na usvajanje novih podzakonskih akata i pravilnika koji će dodatno unaprijediti i regulirati turističke procese. Razgovaralo se o Pravilniku o nedovoljno razvijenim područjima te o Pravilniku o udruženim turističkim zajednicama, ali i o budućnosti sustava turističkih zajednica u zemlji s obzirom na novonastale okolnosti uzrokovane pandemijom COVID 19 i smanjenih prihoda, ali i s obzirom na novi zakon o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskog turizma koji je stupio na snagu s početkom 2020. Teme su uključivale i daljnji razvoj sustava turističkih zajednica s naglaskom na zadaće i uloge turističkih zajednica na lokalnim i regionalnim razinama.