Prema godišnjem b-report izvješću Marketing Magazina
Imago Ogilvy proglašen je najboljom agencijom u
Hrvatskoj za 2019. Ovo je četvrti put u posljednjih 5 godina kako
je agencija imala čast nositi tu titulu uz bok najboljih agencija
i oglašivača u regiji.
Naime, b-report Marketing Magazina godišnji je pregled
najnagrađivanijih kreativnih kampanja i oglasa iz regije. Lista
pobjednika proizašla iz ocjenjivanja sudionika na raznim
festivalima, izložbama i natjecanjima, a popis festivala
sastavljen je u suradnji s kreativnim direktorima i direktorima
agencija, medija i oglašivačima u regiji i u pojedinoj zemlji.
Cilj ovakvog izvješća je predstaviti lokalnu kreativnu industriju
svijetu i regiji, posebice klijentima i drugim agencijama.
Osim prestižne titule za najbolju agenciju protekle godine, Imago Ogilvy se može pohvaliti i činjenicom da je njihova kampanja Boranka, nastala u suradnji sa Hrvatskim izviđačima, prema b-reportu prepoznata u kategoriji najboljih kampanja. Također, Hrvatski izviđači i Pipi Beverages su se pronašli u kategoriji najboljih oglašivača.
Podsjetimo, Imago Ogilvy hrvatska je nezavisna reklamna agencija koja već 28 godina djeluje i osvaja velike marketinške nagrade. Protekle godine uspjeh agencije, između ostalog, obilježila je i zlatna Euro Effie, najprestižnija nagrada za učinkovitost u oglašavanju. Također, važno je istaknuti kako je agencija još prije tri u Hrvatsku donijela prvog kanskog Lava, najveću svjetsku nagradu kreativnog oglašavanja ili kako se često zna reći: reklamnog Oscara.