OČEKUJU SE KAŠNJENJA /

HŽ objavio važnu obavijest! Stižu izmjene u prometu u Zagrebu, evo kako će prometovati vlakovi

Image
Foto: Boris Scitar/PIXSELL

Zbog radova povremeno će se zatvarati željezničko-cestovni prijelazi 'Vodovodna' i 'Republike Austrije' zbog čega će se promet usmjeravati na zaobilazne cestovne pravce

18.8.2023.
15:06
Boris Scitar/PIXSELL
VOYO logo

Lijevi kolosijek pruge od zagrebačkog Zapadnog kolodvora do Glavnog kolodvora bit će zatvoren zbog obnove od nedjelje, 20. kolovoza do subote, 9. rujna, a na nekim će linijama vlakove zamijeniti autobusi, priopćili su u petak iz HŽ Infrastrukture.

Autobusi će prevoziti putnike na relacijama od Glavnog kolodvora do Savskog Marofa, Harmice, Zaprešića, Klare, Velike Gorice i obratno. Ostali vlakovi vozit će jednim kolosijekom na relaciji Glavni kolodvor – Savski Marof i obratno te se očekuju znatna kašnjenja pojedinih vlakova.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na stajalištima Kustošija, Vrapče, Gajnice, Podsused stajalište, Zaprešić Savska i Brdovec za ulazak i izlazak putnika koristit će se peron na desnom (sjevernom) kolosijeku.

Image
VRIJEME (NI)JE NOVAC /

'Putovanje vlakom kao ruski rulet': Za istu cijenu od Osijeka do Rijeke možete se voziti 10, ali i 23 sata

Image
VRIJEME (NI)JE NOVAC /

'Putovanje vlakom kao ruski rulet': Za istu cijenu od Osijeka do Rijeke možete se voziti 10, ali i 23 sata

Zbog radova povremeno će se zatvarati željezničko-cestovni prijelazi „Vodovodna“ i „Republike Austrije“ zbog čega će se promet usmjeravati na zaobilazne cestovne pravce.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Također, tijekom nedjelje, 20. kolovoza, od 8 do 21 sat vlakovi koji voze prema Karlovcu i iz Karlovca vozit će pomoćnim prijevoznim putem: Glavni kolodvor – Borongaj – Žitnjak – Klara – Hrvatski Leskovac i obratno.

Radovi se provode u sklopu projekta „Modernizacija dionice Kustošija – Zapadni kolodvor – Glavni kolodvor“, vrijednog 29,2 milijuna eura osiguranih iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti, a nakon njegova završetka vlakovi će spomenutom dionicom voziti brzinom do 120 km/h.

Radi se o dionici dugoj 3,5 kilometara, ujedno i jednoj od najprometnijih dionica u Hrvatskoj kojom na dan prođe oko 150 vlakova.

POGLEDAJTE VIDEO: Može li Europa modernizirati hrvatske željeznice i putnički prijevoz? Na pruge stigao vlak s internetom, s 200 sjedećih i 200 stajaćih mjesta

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo