Sloboda bežičnosti / Huawei FreeLace: Evolucija bežičnih slušalica

Image
Foto: Promo

S FreeLace slušalicama, Huawei svojim korisnicima daje jedinstveno iskustvo i slobodu bežičnosti

1.4.2019.
11:00
Promo
VOYO logo

Tijekom događaja na kojem je predstavljena HUAWEI P30 serija u Paris Convention Centru, Huawei Consumer Business Group (CBG) predstavio je FreeLace – nove, izvrsno dizajnirane bežične slušalice koje oduševljavaju pametnom povezivošću, moćnim zvukom i dugotrajnom baterijom. Pomoću podrške za HiPair, HUAWEI FreeLace može biti uparen i brzo se napuniti priključivanjem u Huaweijeve pametne telefone. Slušalice dolaze u Graphite Black, Amber Sunrise, Emerald Green i Moonlight Silver izdanjima, a na određenim tržištima bit će dostupne od 11. travnja.

S FreeLace slušalicama, Huawei svojim korisnicima daje jedinstveno iskustvo i slobodu bežičnosti. HUAWEI FreeLace izrađen je od memorijskog metala omotanog tekućim silikonom koji omogućuje da slušalice izgledaju dojmljivo, a istovremeno budu meke i blage prema koži. Slušalice rješavaju brojne probleme s kojima se korisnici svakodnevno susreću – komplicirano uparivanje pomoću Bluetootha, lošu kvalitetu zvuka i kratki vijek trajanja baterije. HUAWEI FreeLace oslobađa korisnike kablova zadržavajući vrhunsko korisničko iskustvo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uparivanje FreeLace slušalica s Huaweijevim pametnim telefonima lakše je i intuitivnije od bilo kojih drugih bežičnih slušalica. Odvajanjem desne slušalice i njezinog kabla od tipki za kontrolu glasnoće otkriva se USB-C priključak kojim je slušalice moguće spojiti sa svim Huaweijevim pametnim telefonima koje posjeduju takav otvor i vrte EMUI 9.1. Na taj je način moguće brzo uparivanje putem HUAWEI HiPair tehnologije, a korisnicima olakšava često dugotrajan proces uparivanja Bluetooth periferije s uređajima koji obično uključuje pronalaženje i nekoliko pokušaja povezivanja kako bi se uspostavila veza.

Brzo punjenje HUAWEI FreeLace slušalica moguće je uključivanjem u bilo koji smartphone, tablet ili PC koji posjeduje USB Type-C otvor – pet minuta punjenja omogućuje slušalicama do četiri sata reprodukcije sadržaja. Huawei FreeLace podržava do 18 sati reprodukcije, 13 sati razgovora i 12 dana rada u mirovanju (dok su spojene putem Bluetootha) na samo jednom punjenju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U svakoj od slušalica je dinamički zvučnik promjera 9,2 mm. Kombinirajući tanku TPU dijafragmu i pokrov od titana, zvučnici slušalica omogućuju snažan bas i glatke visoke tonove. Dual-cavity dizajn mikrofona dodaje modulu kanal za strujanje zraka koji reducira efekt vjetra na zvuk tijekom razgovora kako bi se riješio problem uočen na brojnim tradicionalnim slušalicama.

Osim jednostavnosti korištenja, kvalitete zvuka i vrhunskog dizajna, HUAWEI FreeLace dolazi i s brojnim značajkama koje pomažu isporuci najboljeg korisničkog iskustva. Magnetski spoj poboljšava prenosivost slušalica, dok ugrađeni Hall senzor pridonosi intuitivnosti korištenja – spajanjem dviju slušalica uključit će se sleep-mode, a njihovim će razdvajanjem automatski doći do ponovnog paljenja. Kontrole ne omogućuju samo podešavanje glasnoće, nego i dodatne naredbe. Tako će se držanjem tipke na dvije sekunde upaliti glasovni asistent, a dvostrukim pritiskom moguće je preskočiti trenutnu pjesmu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

HUAWEI FreeLace slušalice bit će dostupne po cijeni od 99 eura.

O Huaweiju

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Huawei je sa svojim proizvodima i uslugama prisutan u više od 170 zemalja, njima se koristi trećina svjetske populacije, a prema broju isporuka u 2018. godini tvrtka je i jedan od najvećih proizvođača mobilnih telefona u svijetu. Huawei ima 15 istraživačkih razvojnih centara smještenih u SAD-u, Njemačkoj, Švedskoj, Rusiji, Indiji i Kini. Huawei Consumer Business Group jedna je od tri poslovne sastavnice Huaweija čiji su fokus pametni telefoni, računala i talbeti, nosivi pametni uređaji, usluge u “oblaku” (cloud) i sl. Globalna mreža Huaweija izgrađena je na 20 godina ekspertize u telekom sektoru, a posvećena je pružanju najnovijih tehnoloških iskoraka potrošačima diljem svijeta. “Omogućavamo izgradnju bolje povezanog svijeta”, krilatica je koju svakodnevno ostvaruje i živi Huawei Business Consumer Group.

Za više informacija posjetite Huawei stranicu za korisnike, Facebook stranicu Huawei Mobile Hrvatska, FB Huawei Showcase aplikaciju, Huawei Mobile Hrvatska Instagrm, Huawei Mobile Hrvatska YouTube kanal te Huawei Mobile Hrvatska Twitter.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo