poseban pristup mrežama / HTZ u obrani posta 'Hrvatska je gubljenje vremena': 'To su originalne i provokativne tehnike'

Hrvatska turistička zajednica brani svoj post 'Hrvatska je gubljenje vremena' na Facebooku, koji je pregledan više od 16.000 puta, riječima da su 'posegnuli za originalnim i pomalo provokativnim tehnikama koje su se pokazale ključnima na društvenim mrežama'

15.2.2016.
15:43
VOYO logo

Nakon što je Hrvatska turistička zajednica (HTZ) promovirala ljepote nacionalnih parkova video na Facebooku uz komentar Hrvatska je gubljenje vremena ('Croatia will waste your time'), a brojni korisnici su ih upozorili na nepravilno korištenje engleskog jezika i potencijalno narušavanje turističkog imidža Lijepe naše, oglasila se i Turistička zajednica priopćenjem.

Image
nezgodan odabir riječi /

HTZ ovako promovira Lijepu našu: 'Hrvatska je gubljenje vremena'

Image
nezgodan odabir riječi /

HTZ ovako promovira Lijepu našu: 'Hrvatska je gubljenje vremena'

Dok HTZ u priopćenju tvrdi kako im je cilj 'provokativnim tehnikama' privući pozornost turista u Hrvatsku, građani im se na Facebook postu i dalje čude što nisu pobrisali već spomenutu nespretnu jezičnu konstrukciju te se nude da ubuduće oni administriraju društvene mreže ili samo pomognu community menadžerima ukoliko im je engleski jezik slaba točka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

„Cilj naših aktivnosti na društvenim mrežama je skrenuti pozornost na hrvatske destinacije i turističke proizvode, odnosno na Hrvatsku kao poželjnu turističku destinaciju u cjelini. Možemo se složiti da u vrlo konkurentnom okruženju nije jednostavno privući pozornost koristeći samo uobičajene alate, već ponekad treba posegnuti za originalnim i pomalo provokativnim tehnikama koje su se pokazale ključnima na društvenim mrežama. Podsjećam kako smo slične postove kreirali i tijekom kampanje za SuperBowl, za što je u konačnici HTZ i dobio međunarodno priznanje City Nation Place Award u kategoriji 'najbolje korištenje društvenih mreža'“, izjavio je direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Hrvatska turistička zajednica je nacionalna turistička organizacija osnovana radi stvaranja i promicanja identiteta, odnosno ugleda hrvatskog turizma. Upravo zbog toga i provodimo aktivnosti na društvenim mrežama usmjerene na informiranje korisnika, odnosno izazivanje emotivnih reakcija kod istih. Svrha predmetnog posta bila je, na kreativan i originalan način, skrenuti pozornost na velik broj nacionalnih parkova u Hrvatskoj. Da smo u tome i uspjeli pokazuje statistika objavljenih postova. Naime, na Facebooku je do ovog trenutka post imao doseg veći od 100 tisuća te je ostvario gotovo 2 tisuće lajkova, a podijeljen je 362 puta. Na Instagramu je post ostvario 1300 lajkova s tendencijom daljnjeg rasta na obje navedene društvene mreže. Dodajmo kako su komentari na predmetni post odlično prihvaćeni od strane naših inozemnih fanova te s njihove strane nisu zabilježeni negativni komentari. Neki od primjera spomenutih su: „So true“, „Just found your amazing page and really wanted to share a couple of my photos from my holiday in your beautiful country last year“ i drugi", pojašnjavaju iz HTZ-a u priopćenju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brak na prvu UK
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo