'MJESEC HRVATSKOG TURIZMA' / HTZ pere ruke od kadrova Norveške za promociju Hrvatske: 'Nismo bili obaviješteni niti u jednom trenutku...'

Image

'Treba imati na umu kako je korištenje video arhiva, uz snimanje na autentičnim lokacijama, uobičajena praksa u oglašavanju jer se na taj način optimizira budžet', poručuju pak iz agencije

7.10.2022.
16:12
VOYO logo

Mjesec hrvatskog turizma akcija je Ministarstva turizma i sporta i Hrvatske turističke zajednice kojom se od 1. do 31. listopada ove godine omogućuje svim građanima Hrvatske da posjete i upoznaju druge dijelove naše zemlje uz brojne uštede, stoji na službenim stranicama spomenute akcije. Cilj je projekta, navodi se dalje, poticanje domaćeg turizma i povećanje turističkog prometa u postsezoni, stoji u opisu projekta. No, izgleda da je zanimljiv način na koji su se odlučili promovirati mjesec hrvatskog turizma. Naime, kao da nema dovoljno prirodnih ljepota i potencijala u Lijepoj Našoj, za ilustraciju željeznice u promo spotu koristi se stock video vlaka koji putuje iz Osla u Bergen u Norveškoj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

O svemu smo pisali još jučer kada smo i poslali upit o videospotu Hrvatskoj turističkoj zajednici kao i Ministarstvu turizma i sporta. 

"Napominjemo kako Hrvatska turistička zajednica, kao naručitelj spota u niti jednom trenutku nije bila obaviještena kako sporni kadar nije snimljen na zadanoj lokaciji, odnosno da je isti otkupljen", poručili su iz HTZ-a te nas informirali da je promotivni video izradila agencija BBDO Zagreb uz pomoć Val produkcije pod redateljskom palicom Nevija Marasovića pa nas zamolili da upite proslijedimo agenciji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ljubazno su nam i proslijedili očitovanje agencije koje prenosimo u cijelosti:

"Slijedom upita o spornom kadru u kampanji 'Mjesec hrvatskog turizma' šaljemo obrazloženje. Navedeni video materijal sniman je krajem 2019. godine. za potrebe kampanje koja je bila predviđena za emitiranje u veljači 2020. godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
JE LI MOGUĆE? /

Kao da kod nas nema željeznica: HTZ promovira Mjesec hrvatskog turizma kadrovima iz Norveške

Image
JE LI MOGUĆE? /

Kao da kod nas nema željeznica: HTZ promovira Mjesec hrvatskog turizma kadrovima iz Norveške

Zbog terminskih i budžetskih ograničenja te loših vremenskih uvjeta u mjesecu prosincu na lokaciji nije bilo moguće izvesti snimak iz zraka koji bi na atraktivan način prikazao ljepote Hrvatske. Stoga je odlučeno kadar nadomjestiti neutralnim materijalom s online video arhiva u trajanju od 0,9 sekundi.

Isto tako treba imati na umu kako je korištenje video arhiva, uz snimanje na autentičnim lokacijama, uobičajena praksa u oglašavanju jer se na taj način optimizira budžet. Stoga su u navedenom promotivnom spotu korištena još četiri takva kadra: panorama Dubrovnika, te kadrovi autobusa, trajekta i aviona, sva tri iz Hrvatske.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ostatak spota 'Mjesec hrvatskog turizma' je u cijelosti sniman na više lokacija diljem Hrvatske", poručili su.

Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo