uspješna suradnja /

Hrvatska tvrtka razvojni partner i konzultant talijanskome gigantu

Image
Foto: PR fotografije

Od početka razvoja e-commerca, web.burza, kreativna i web agencija iz Zagreba, trendsetter je u inovacijama i razvoju rješenja za uspješnije online trgovanje.

4.10.2017.
9:30
PR fotografije
VOYO logo

Cijelu priču o web.burzi kao pionirima e-commerca možemo pratiti od Emmezetinog web shopa - tada prvoga u Hrvatskoj za maloprodaju namještajem, sve do nedavnog pokretanja redizajnirane stranice i web shopa drugog najvećeg lanca trgovina namještajem u Europi - talijanske Conforame.

Iako je suvremeno tržište bogato različitim e-commerce rješenjima, nema ih mnogo koji zadovoljavaju potrebe giganta poput Conforame. U tome se izvrsno snašla web.burza svojom postojećom platformom za online trgovinu core.shop. Web.burza je za potrebe Conforame razvila i individualne komeponente, od kojih je neke stavila na javno raspolaganje Syliusu - zajednici i modularnom frameworku na kojemu se temelji core.shop.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prvo što se primjećuje na Conforaminoj novoj stranici je pročišćeni dizajn, no valja zaviriti i “ispod haube”. Prednosti core.shopa je što je iznimno siguran, ima širok raspon funkcionalnosti, lako je održiv i spreman za povezivanje s različitim ERP, CRM, platnim sustavima, poslovnim procesima i analitičkim alatima.

Velika prednost za klijente je lagano i intuitivno upravljanje stranicom što ujedno pruža veću autonomiju klijentu i lakše održavanje. Tako Conforama sada sama može kreirati vlastite landing stranice, koristiti izvještaje o prodaji te pratiti svakoga kupca pojedinačno, njegove nezavršene narudžbe, one koje traju predugo ili imaju problem.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dolazi s kompletnim alatom za unapređenje prodaje, a svaka promocija može se individualno postaviti sa svojim pravilima. Tako može kombinirati benefite za kupce, ovisno o broju proizvoda, vrijednosti u košarici, o posebnom proizvodu, duljini korisničkog računa, dostavnom odredištu, kategoriji proizvoda ili branda.

Osim dizajna i iznimnih tehničkih temelja na kojemu je izgrađena stranica, veliki napredak vidljiv je i u kompletno novom korisničkom iskustvu. Razlog tome je istraživanje koje je web.burza provela u potrazi za najučinkovitijim UX standardima koji u e-commercu ostvaruju najveće prihode i povećavaju vjerojatnost kupnje.

Posebna pozornost usmjerena je na intuitivnu navigaciju, a izazov je bio i strukturirati katalog od desetak tisuća proizvoda. Iz web.burze savjetuju ne više od 7 kategorija u glavnoj navigaciji (zbog tzv. Millerovog pravila da ljudski um ne može zadržati više od 7 pojmova u kratkoročnom pamćenju) te maksimum od 3 potkategorije kako se korisnik ne bi izgubio na svome putu do željenog proizvoda. Novost je i napredna mogućnost grupiranja proizvoda u setove te prikaz cjelovite kombinacije različitih proizvoda na jednom landing pageu, kao još jedan alat unapređenja prodaje.

Web.burza ovime je projektom širom otvorila vrata stranome tržištu, a svoju budućnost vide, osim kao razvojni stručnjaci, i kao poslovni konzultanti u digitalnom poslovanju. Razlog tome je inovativna strategija koju među rijetkima provode sa svim klijentima. Riječ je o radionicama kroz koje se definiraju ili redefiniraju poslovni ciljevi klijenta i postavljaju konkretni mjerljivi ciljevi stranice prije same izrade.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ako očekujete izvrsne poslovne rezultate vašeg projekta, plan za njegovu izvedbu mora biti besprijekoran i detaljno testiran. Zato u web.burzi provodimo petodnevne radionice na kojima naš tim stručnjaka iz različitih područja s klijentom dublje definira poslovne ciljeve i razrađuje strukturu web stranice, Radionice tako nude dublji uvid u poslovanje klijenta, a time su i rezultati bolji.

Svakome klijentu pristupamo individualno, postavljamo se kao partner, produžena ruka i tako zajednički dolazimo do konkretnog prototipa koji se testira na korisnicima i koji je kasniji vodič za komunikaciju kroz dizajn, razvoj, strukturu stranice i sadržaj. - poručuje Vanja Bertalan, direktor web.burze.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Drago nam je svjedočiti jednom pozitivnom primjeru uspješne suradnje domaće tvrtke i stranoga klijenta i veselimo se pratiti nova rješenja iz web.burze.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo