'KO TO MORE PLATIT' /

Hrvatska je već odavno preskupa domaćim gostima, ali sada se bune i Nijemci, no ugostitelji hladno dižu cijene: 'Inflacija čini svoje'

'Tko može doći - doći će, tko neće, neće si to priuštiti. Na taj način Split će se nekako filtrirat tako da se možemo I pozicionirat', lakonski odgovara jedan vlasnik restorana

12.3.2023.
19:00
VOYO logo

Gošćama iz Amerike Hrvatska je bila toliko željena destinacija. Uživaju u povijesnim znamenitostima bez gužve, a cijene im nisu previsoke.

"Rekla bi da je podjednako, nedavno sam bila u Irskoj I slično je to. Kada sam pretvorila dolare u eure, slično je to, tako da bi rekla da je za nas dobra vrijednost", kažu Ogga Nicole iz SAD-a za RTL, prenosi Danas.hr

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Njemački portal uvjerava da smo preskupi

I dok jedan njemački portal uvjerava svoje građane da je Hrvatska skupa zemlja za odmor, nekima se ipak isplati. "Mi smo iz Sydneyja i bilo nam je povoljnije doletjeti u Hrvatsku, ostati koji mjesec i raditi ovdje nego biti u Sydney. Tako da smo dobro prošli", kažu Sam Kostia iz Australije. "Zapravo usporedbi sa zadnjim putem kada sam bio ovdje u jeku turističke sezone, sve je jeftinije, cijene su niže, ali vjerojatno zato što je predsezona.", kaže Mihal iz Slovačke.

Image
A NIJE NA JADRANU /

Jedna hrvatska regija dostigla je turističke brojke iz rekordne 2019. godine: 'Ljudi ostaju sve duže, osjećaj odmora je poseban'

Image
A NIJE NA JADRANU /

Jedna hrvatska regija dostigla je turističke brojke iz rekordne 2019. godine: 'Ljudi ostaju sve duže, osjećaj odmora je poseban'

Noćenja i rezervacije rastu

Prošle godine Hrvatska je imala 18.9 milijuna dolazaka I 104.8 milijuna noćenja. A najveći broj dolazaka 3.4. milijuna I 25 milijuna noćenja ostvarili su gosti iz Njemačke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No, iako je hotelski smještaj skuplji za 15 posto nego lani, zabrinutosti nema.

"Manje smo konkurentni tamo gdje ni ne želimo biti konkurentni. Konkurentni smo tamo gdje želimo biti u nekakvom segmentu luksuznijeg gosta koji neće doći samo tu i ponijeti kamion hrane", kaže Nevena Čikeš, direktorica hotela u Splitu.

Inflacija je ipak utjecala na sve cijene, tako su specijaliteti u restoranima skuplji i do 20 posto. "Inflacija čini svoje a koliko čujem od kolega booking je više nego odličan. Tako da mislim tko može doći doći će, tko neće, neće si to priuštiti. Na taj način Split će se nekako filtrirat tako da se možemo I pozicionirat", kaže Vedran Cvitković, voditelj restorana.

Tek će sezona pokazati kako ćemo se pozicionirati, ali i hoće li nas gosti iz Njemačke zbog skupoće izbjegavati ili opet rado izabrati kao zemlju poželjnu za odmor….

Tekst se nastavlja ispod oglasa



Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo