Naš novi izvozni hit: Domaće tekuće 'zlato' pomelo je konkurenciju

Talijani i Francuzi upotrebljavaju ga u visokoj gastronomiji, a s obzirom na to da je pravi eliksir mladosti, iznimno je traženo u kozmetičkoj industriji.

9.1.2015.
7:34
VOYO logo

Krupni se plodovi lješnjaka s domaćih ekoplantaža itekako dobro plaćaju, čak 60 kuna za kilogram jezgre, a 25 za onaj u ljusci, javlja HRT.

''Cijena je dobra, dosta visoka ove godine, lješnjak je tražen i urod je bio dosta dobar makar je bila vlažna godina, dosta se prodalo'', rekao je Dario Zeissberg iz Daruvara.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I sve im otkupi mala domicilna uljara za proizvodnju ovoga tekućeg ''zlata''. Prvorazredne je kvalitete i osobina, prava delikatesa. Svaka se litra razgrabi. I to ne na domaćem, gdje caruje uvozni, turski lješnjak, već rafiniranom francuskom i talijanskom tržištu.

Otpada ovdje jednostavno jednostavno nema. Dragocjen je čak i talog. Gust je poput maslaca i tražen u visokoj gastronomiji za izradu najfinijih slastica. I stoji 25 eura kao i litra lješnjakova ulja za kojim vapi kozmetička industrija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zato su njegovi proizvođači prionuli na posao kako bi ga što prije brendirali i pretvorili u vlastiti izvozni proizvod. Prve količine u malim bočicama uskoro kreću na austrijsko i slovensko tržište.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo