Marina je gotovo 33 godine plovila po morima Skandinavije, a u studenom 1969. kupila ju je Lošinjska plovidba za povezivanje otoka Lošinja s Rijekom, a kasnije Zadrom, Pulom i Venecijom. Posljednje isplovljavanje broda bilo je 2005. godine u Malom Lošinju, povodom Novogodišnjeg kupa u podvodnom ribolovu, a godinu nakon kupila ga je tvrtka Arhipelag d.o.o iz Malog Lošinja te ga na taj način spasila od rezanja i zaborava.
Gotovo šest godina Marina je bila ugostiteljsko zabavni objekt, usidrena u luci Mali Lošinj, sve do 2011. godine kada je pokrenut projekt stvaranja prvog botela u Hrvatskoj koji je prepoznat kao inovativan i sufinanciran od Ministarstva u iznosu od 187.000 kuna.
Jedna od većih investicija na Kvarneru
U dvije i pol godine, do konačno završenog projekta, utrošeno je približno 13 milijuna kuna kreditnih sredstava HBOR-a, čime rekonstrukcija ovog broda spada u jednu od većih turističkih investicija na Kvarneru.
Botel Marina ima 35 kabina, s ukupno 112 ležaja, prostor lobbya i recepcije, coffee & wine bar, a u planu je i restoran koji će ponuditi mediteranske specijalitete, ali i tradicionalna jela hrvatske kuhinje posluživana na brodu Marina u vrijeme dok je plovio.
Ovaj zanimljiv projekt projektirao je Igor Kušeta, također iz Malog Lošinja, koji je studirao u Italiji te je za brod Marinu emotivno vezan kao i mnogi Lošinjani. Projekt je bio vrlo specifičan, s cijelim nizom inovativnih rješenja te je trebao zadovoljiti veliki broj kriterija, a posebice stroge norme koje je uvjetovao Hrvatski registar brodova.
Nešto vas je oduševilo, naljutilo, rastužilo ili potaknulo da potražite dodatne informacije? Za slanje konstruktivnih, smislenih komentara uveli smo posebnu adresu komentari@portal.net.hr kako bismo i dalje saznali što mislite o temama o kojima pišemo.
Namjera nam je redovito objavljivati komentare čitatelja za koje procijenimo da su konstruktivni te da iz njih svi zajedno možemo nešto naučiti.
Pišite nam.