ETO, KAKVO NAM JE VRIJEME DOŠLO: / Čak i božićne purice putuju dostavom, a ako vam treba, možete dobiti i led ili kondome

Image
Foto: Instagram, skyeandwalker

Od trgovaca robom široke potrošnje donedavno je online poslovao samo Konzum, a sada su, gotovo preko noći, u tom biznisu i Tommy, NTL, Lonia

24.12.2020.
9:53
Instagram, skyeandwalker
VOYO logo

Na internetskim platformama ovih se dana pojačano trguje, najviše se naručuje hranu, no tko želi, dostavom može dobiti i led ili kondome, piše u četvrtak Večernji list.

Online prodaja i usluge dostave u pandemiji koronavirusa rastu ogromnim stopama, u nekim tvrtkama i 900 posto, a i oni koji su poslovanje preko digitalnih platformi ostavljali za neka “druga vremena” s novim su se lockdownom gotovo preko noći našli u vrtlogu koji je promijenio percepciju većine potrošača i poduzetnika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
OVO SU PLAĆE U NJEMAČKOJ, PO ZANIMANJIMA: /

Pekar 3502 €, odgajatelj 3598 €, električar 3143 €, konobar 1934 €...; To su bruto iznosi

Image
OVO SU PLAĆE U NJEMAČKOJ, PO ZANIMANJIMA: /

Pekar 3502 €, odgajatelj 3598 €, električar 3143 €, konobar 1934 €...; To su bruto iznosi

Konzum bilježi 10 posto veću online potražnju

I tu, naravno, treba misliti na konkurenciju pa, kad je u pitanju ugostiteljski sektor, iz zagrebačkog hotela Esplanade naručeno dostavljaju i limuzinom. Još niz poznatih ugostitelja i hotela ovih dana, bilo kroz vlastitu ili partnersku dostavu, prodaje svoje delicije, Noel, Tač, Hilton, Rougemarin..., dok je virtualne tržnice, koje u koroni niču kao gljive poslije kiše, teško i prebrojiti.

Od trgovaca robom široke potrošnje donedavno je online poslovao samo Konzum, a sada su, gotovo preko noći, u tom biznisu i Tommy, NTL, Lonia...

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U Konzumu je, kažu, od početka pandemije online potražnja 10 puta veća od uobičajene. I dodatno zapošljavaju kako bi ispunili pojačane narudžbe koje dostavljaju redovnom Konzumovom dostavom, u suradnji s Uberom te uz pomoć usluga Pokupi i Drive-in. U Loniji pak, koja surađuje sve četiri platforme za dostavu, Woltom, Glovom, Bolt foodom i Pauza.hr-om, prosinac drže drugim najboljim mjesecom za online prodaju, nakon travnja, donosi Večernji list.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo