Više od milijun njegovih obožavatelja na društvenim mrežama jednoglasno bi vam potvrdilo – čim se pojavi, on zavlada prostorijom. On je Chris Do, višestruko nagrađivani dizajner, čije umijeće, uz dvostruki Emmy, potvrđuju i brojne druge prestižne nagrade te priznanja međunarodnih organizacija, uključujući struci dobro poznate Effie, Effie Gold, Huffington Post, D&AD i Motion Design. Od 2. do 5. travnja bit će u Rovinju na Danima komunikacija, gdje će govoriti o tome što stoji između vas i vašeg idućeg klijenta.
Sam za sebe kaže kako ima misiju utjecati na živote milijarde ljudi. Ta brojka itekako je shvatljiva kada se u obzir uzme činjenica da rijetko tko uspije ostati imun na njegovu uzbudljivu energiju i karizmu, a da u njegovim djelima uživaju svi – od najvećih stručnjaka u industriji do potpunih laika. Sadržaj redovito dijeli na svojoj atraktivnoj obrazovnoj platformi The Futur, na kojoj okuplja ambiciozne kreativce iz svih dijelova svijeta.
„Ako ne naučite jezik biznisa, kočite svoj rast i ograničavate se na ulogu pukog izvršitelja“, kaže Chris, istinski Jedi Master svih ambicioznih dizajnera i kreativaca, a na ovogodišnjim Danima komunikacija otkrit će sudionicima kako postići eksponencijalni organski rast, brzo i lako doći do visokokvalitetnih ideja te ostvariti impresivan angažman publike korištenjem isprobanih i do savršenstva ispoliranih metoda.
Chris Do jedan je od čak dvadeset svjetskih lidera iz raznih sfera industrije koji će se pridružiti festivalu, uz već najavljene Keitha Weeda i Roryja Sutherlanda – najutjecajnijeg oglašivača i jednog od najutjecajnijih agencijaša svijeta, a Rovinj će od 2. do 5. travnja biti vjerojatno jedina prilika u životu da ih upoznate te se pritom i odlično zabavite na ovom ne tako tipičnom festivalu. Rane prijave za sudjelovanje na Danima komunikacija otvorene su još kratko, a sve informacije dostupne su na službenoj stranici festivala.
O DANIMA KOMUNIKACIJA:
Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih svjetskih evenata prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, provokativne produkcije te visokokvalitetne organizacije. Organizatori i ove godine jamče raznolik sadržaj te pozivaju sve oglašivače, agencije, stručnjake za odnose s javnošću, predstavnike medija, studente i ostale profesionalce iz komunikacijske industrije da budu dijelom promjene. Rane prijave za kotizacije i smještaj otvorene su do 9. veljače 2020. Više informacija o festivalu pročitajte na službenim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.
O organizatorima:
Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje) te kao ekskluzivni predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku. Više o HURA-i na www.hura.hr.
IAB Hrvatska neprofitna je udruga posvećena interaktivnom marketingu, osnovana s ciljem da stimuliranjem i usmjeravanjem industrije potpomogne razvitak interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska zamišljen je kao forum profesionalca interaktivnog marketinga s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga na način da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promovira ga i štiti, te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savjetovanjem i edukacijom, kako industrije u cijelosti tako i njezinih članova. IAB Hrvatska osnivač je Europske udruge IAB Europe i dio globalne mreže IAB udruga.