STRAVIČNI PRIZORI /

EKSKLUZIVNO Sindikat strojovođa: 'Signalizacija između kolodvora Okučani i mjesta udara vlakova nije radila'

U vlaku je te noći trebala biti i nećakinja gospođe Ane koja inače s fakulteta kući putuje petkom. Spasio ju je termin kod zubara, zbog kojeg se vratila dan ranije

11.9.2022.
19:10
VOYO logo

Cure detalji istrage jedne od najstrašnijih željezničkih nesreća u hrvatskoj povijesti u kojoj su poginuli strojovođa, kondukter i 17-godišnjak.

Za RTL Danas ekskluzivno govori strojovođa iz Sindikata koji tvrdi da ima dokaze da signalizacija na cijeloj dionici pruge od Okučana do mjesta sudara nije bila ispravna!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U međuvremenu, nastavlja se sanacija pruge na kojoj još stoje prevrnuti vlakovi.

Gotovo dva dana nakon nesreće, prizori na pruzi i dalje su stravični. Tek kada su se vlakovi počeli tegliti i razmicati, može se jasnije vidjeti razmjer siline udarca. Sada je sve na djelatnicima HŽ-a koji ostatke trebaju raščistiti uz pomoć dizalica, ali vatrogasaca.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zlatko Pješ, zapovjednik JVP Novska govori: "Puno oštrih i opasnih predmeta po njih. Na vagonima gdje dolazi do dosta iskrenja, a vlak je udario u brodski kontejner koji je prevozio nekakav plastičan otpad tako da u biti imamo problem pri tom rezanju da taj žar koji pada na plastiku ju i pali i djelatnici JVP su tamo prisutni i kada dođe do zapaljenja oni taj dio pogase".

Image
smrt na tračnicama /

Policija objavila detalje stravične nesreće u kojoj je poginulo troje ljudi kod Novske. Evo što se za sad zna

Image
smrt na tračnicama /

Policija objavila detalje stravične nesreće u kojoj je poginulo troje ljudi kod Novske. Evo što se za sad zna

Jedan radnik HŽ-a prilikom raščišćavanja je lakše i ozlijeđen pa je prevezen u bolnicu. U vlaku je te noći trebala biti i nećakinja gospođe Ane koja inače s fakulteta kući putuje petkom. Spasio ju je termin kod zubara, zbog kojeg se vratila dan ranije.

"Šok. Nisam spavala dok nisam saznala da ona nije… Da je došla prije dan. A ona je trebala tim vlakom. I dijete se sad boji ići nazad vlakom putovati", kaže nam mještanka Rajića, Ana Iličić.

Iako istraga još uvijek traje, i službeno ne zna se zašto se putnički vlak zabio u teretni, koji je stajao na pruzi, iz Sindikata strojovođa iznose ozbiljne optužbe.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Mogu potvrditi da imamo čvrste, neoborive, provjerene i lako provjerljive dokaze da signalizacija između kolodvora Okučani i mjesta udara putničkog u teretni vlak nije radila! Nije bila u funkciji i nikako nije mogla pružati informacije strojovođi. Prave informacije po kojima bi on sukladno propisanim procedurama donosio odluke o vožnji i prometu vlaka. Također, dokazi upućuju na to da je u trenutku opreme vlaka iz kolodvora Okučani ta signalizacija već tada bila nefunkcionalna i nije radila", ističe Dalibor Petrović, dopredsjednik Sindikata strojovođa Hrvatske.

Dokaze će, tvrde, pokazati sutra na press konferenciji. Na naš upit je li to istina, iz HŽ Infrastruktore odgovaraju da se za sve upite obratimo policiji koja vodi istragu. Iako su jučer i oni, ali i istražitelji potvrdili da je signalizacija bila ispravna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Neslužbeno, strojovođa putničkog se u teretni zabio brzinom manjom od 90 kilometara na sat. Službeni detalji istrage mogli bi biti poznati kroz najviše 10 dana.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo