Dubrovčani nemaju pojma što bi još ponudili turistima

20.7.2010.
17:33
VOYO logo

Više punktova za prodaju sladoleda i limunade na otvorenom i šetnja gradskim zidinama noću, neke su od nimalo inventivnih ideja s kojima su se Dubrovčani prijavili na gradski natječaj za najbolju originalnu ideju koja bi trebala pridonijeti poboljšanju turističke ponude.

"S obzirom na to kakve su ideje stigle, pitanje je hoće li nagrade uopće biti dodijeljene. No, treba ipak pričekati stav komisije koja će se sastati najvjerojatnije u petak. Sve ideje koje su nam dostavljene bit će razmotrene i temeljem toga će se donijeti konačna odluka" rekao je za Jutarnji list Milan Perić, pročelnik gradskog Upravnog odjela za poduzetništvo i turizam. On ipak dodaje da, na žalost, originalnih prijedloga, kakvima su se u Gradu nadali, uopće nema.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Željeli smo ljude potaknuti na promišljanje ponude u turizmu i iznošenje ideja koje bi kao takve zaštitili, te realizirali sami ili prepustili na ostvarenje nekome drugom. Stigli su nam, međutim, prijedlozi o povratku tramvaja na gradske ulice, što je ideja koja je svima primamljiva, ali je stara desetljećima, a ni otvaranje zidina noću nije ništa novo. Poznato je da je to pitanje i konzervatora, i rasvjete i općenito sigurnosti kretanja zidinama noću", požalio se Perić.

Natječaj raspisan u svibnju i njime su predviđene nagrade od 10 tisuća, 20 tisuća i 30 tisuća kuna za najoriginalnije ideje koje bi mogle unaprijediti turizam Grada.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prethodni članci:

arti-201006100765006 arti-201007040036006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo