Dubrovčanin, koji se našao u zrakoplovu Croatia Airlinesa koji je na letu na relaciji Zagreb-Dubrovnik sletio u Rim, za Dubrovački dnevnik podijelio je svoja iskustva.
'Rezervirao sam karte za jedan dan za Zagreb gdje sam ujutro i sletio. Imao sam imao neke obveze koje sam morao ispuniti. Oko 21.00 sati sam stigao na zagrebački aerodrom gdje sam saznao kako će avion kasniti s polijetanjem te kako će umjesto u 22.50 poletjeti u 23.10 sati.
Ušao sam u avion, momentalno zaspao i oko ponoć čuo pilota koji je kazao kako zbog bure nećemo sletjeti u Split nego kako idemo u Rim', kazao je Dubrovčanin koji je, kako je kazao, u 2.00 sati čekao prijevoz do hotela u koji je stigao tek oko 5.30 sati.
Kako kaže, spavao je do 9.00 sati kad je nazvao ured Croatia Airlinesa i koju su kazali kako su 'sredili' avion u 13.40 sati. Taj je avion poletio tek u 16.40 sati, a Dubrovčanin je kritiku imao na 'miomirise' koji su se mogli osjetiti u navedenom avionu.
Najveća kritika, ipak, ide samoj organizaciji. 'Na recepciji u hotelu nam ništa nisu znali reći, a ured CA u Rimu radi samo od ponedjeljka do petka, od 8.00 do 17.00 sati. Zvao sam, ali se javljala govorna pošta.
Na posljetku sam dobio informacije od ureda CA iz Čilipa gdje me gospođa zamolila da svima objasnim kako će avion poletjeti u 13.40 sati. Kako ću svima objasniti? Tamo je bilo 70 ljudi, odsvukud, ne govore svi ni engleski,' kazao je Dubrovčanin. Od svih troškova, plaćeno im je jedino spavanje u Rimu, piše Dubrovački dnevnik.