DOBRA VIJEST ZA DOMAĆI TURIZAM: /

Zanimanje Nijemaca, Austrijanaca i Švicaraca za ljetovanje u Hrvatskoj poraslo 50 posto

Image
Foto: Duško Jaramaz/Pixsell

Nijedna druga zemlja izvan DACH regije, koja se odnosi na Njemač,ku, Austriju i Švicarsku, nije zabilježila pozitivan rast potražnje za godišnjim odmorom kao Hrvatska

30.9.2020.
12:30
Duško Jaramaz/Pixsell
VOYO logo

Zanimanje Nijemaca, Austrijanaca i Švicaraca za putovanjima u Hrvatsku u ovoj godini poraslo je za oko 50 posto u odnosu na prošlu, pokazalo je istraživanje online booking platforme Travelcircus o promjenama navika putovanja turista iz tzv. DACH regije zbog pandemije, izvijestili su u srijedu iz HTZ-a.

Regija DACH odnosi se na Njemačku, Austriju i Švicarsku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
GRČKA I TURSKA VEĆ IMAJU STRATEGIJU ZA IDUĆU TURISTIČKU SEZONU, A HRVATSKA? /

'Nama su sada ključne ove tri stvari'

Image
GRČKA I TURSKA VEĆ IMAJU STRATEGIJU ZA IDUĆU TURISTIČKU SEZONU, A HRVATSKA? /

'Nama su sada ključne ove tri stvari'

Austrijancima kuće za odmor draže od hotela

Direktor HTZ-ova predstavništva u Austriji Branimir Tončinić ističe da podaci iz Travelcircus istraživanja pokazuju i da su Austrijanci najveću potražnju iskazivali u ovoj godini za domaćim putovanjima, pa je Austrija kao destinacija bila prva po potražnji.

"Hrvatska je po turističkoj potražnji u Austriji za ovu godinu na drugom mjestu, što je izvrstan rezultat u ovim okolnostima, dok je Njemačka na trećem mjestu", naglašava Tončinić, dodajući da nijedna druga zemlja izvan DACH regije nije zabilježila pozitivan rast potražnje za godišnjim odmorom kao Hrvatska.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iznosi i da je ove godine u Austriji pala potražnja za hotelima, a porasla za kućama za odmor.

Zanimanje za Španjolsku i Italiju palo za 10 posto

Prema istraživanju, Hrvatskoj konkurentske zemlje zabilježile lošije rezultate potražnje. Primjerice, u cijeloj DACH regiji zanimanje turista za Španjolskom i Italijom palo je za oko 10 posto, a samo u Austriji potražnja za Italijom, Francuskom, Nizozemskom, Švedskom i Norveškom pala je i za više od 30 posto u odnosu na 2019., kaže Tončinić.

Rezultate tog istraživanja komentirao je i direktor HTZ-a Kristjan Staničić, objasnivši da je provedeno na uzorku od gotovo 50 tisuća ispitanika te da su takvi rezultati još jedna potvrda da je Hrvatska u ovoj vrlo izazovnoj godini zauzela poziciju vodeće turističke zemlje Mediterana.

"Destinacije na hrvatskoj obali i otocima svrstale su se i među najtraženije inozemne destinacije DACH regije. Osim na tim, Hrvatska je ove godine ostvarila odlične rezultate i na drugim europskim tržištima, što daje optimizam za iduću turističku godinu, kada ćemo zemlju još snažnije pozicionirati kao sigurnu turističku destinaciju bogate i raznolike turističke ponude", istaknuo je Staničić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo