Svijet oko vas se mijenja - sigurno ste to primijetili. U tada maloj tvrtki iz Vodnjana to su prepoznali na vrijeme i danas je Infobip najveća hrvatska IT tvtrka čije komunikacijske usluge koristi preko 4 milijarde ljudi - dakle više od polovine svjetske populacije.
“Jako važna stvar za Infobip je bila globalna mreža koju smo supostavili i koja našim suradnicima diljem svijeta omogućava da pristupe svojim korisnicima bez obzira na to gdje se nalaze i kakve uređaje koriste. Odjednom je postalo nevažno to koji telefon ili mrežu koristite, vaša poruka će se lako prenijeti.”, rekao je Richard Rodgers iz Infobipa.
Digitalizacija više nije luksuz. Trošak donedavno futurističkih tehnologija u zadnjih deset godina nevjerojatno je pao. Industrijski roboti su primjerice koštali preko pola milijuna dolara, a sad je cijena pala na samo 20 tisuća i već ih imaju mnoge domaće tvrtke. Dronovi su pojeftinili s astronomskih 100 tisuća dolara u 2007. na današnjih samo 700-tinjak. U baš svakoj grani biznisa upravo se događaju ogromne promjene.
“RTL kao televizija prolazi proces digitalne transformacije i na tom putu usvaja strategiju total videa. Kako bi cijelo tržište bilo inspirirano onima koji su to već prošli, pokrećemo platformu, konferenciju Digital Shapers iz koje će cijelo tržište moći nešto naučiti.”, kazao je Ivan Lovreček, zamjenik predsjednika uprave RTL-a.
Po prvi put u Hrvatskoj birat će se i digital shaper.
POGLEDAJTE JOŠ:
>> RTL u Zagrebu organizira konferenciju Digital Shapers – Upoznajte ljude koji mijenjaju Hrvatsku
“Digital shaper je osoba koja je u zadnjoj godini inspirirala, potaknula ili provela oprojekt digitalizacije. Da li digitalizaciju svoje tvrtke, svog okruženja, akademije, ali u svakom slučaju napravila nešto što je potaknula druge da i oni krenu s digitalizacijom.”, rekao je Nikola Vrdoljak iz agencije 404.
Zašto se potrebno digitalizirati - dovoljno dobro pokazuju brojke.
U bankarstvu upotreba najnovijih digitalnih tehnologija profit diže za 25 posto. Maloprodaja koja se digitalizirala prodaje 33 posto više, a za samo tri godine broj online kupaca diljem svijeta premašit će dvije milijarde. Jer danas kupac može biti baš svatko.
I za kraj - još jedna brojka. 59 posto kompanija boji se da već kasne s digitalizacijom i da će ih konkurencija premašiti. Da se to ne bi dogodilo vama, zapišite si datum. 30. studenog, Zagreb, Digital Shapers.