Sve više digitalnih pojmova postaje dio našeg svakodnevnog vokabulara. I ne biramo više želimo li ili ne želimo imati veze s digitalizacijom društva, gospodarstva i svih drugih segmenata života. Digitalizacija je tu i sveprisutna je, a digitalna transformacija nije više pitanje izbora već je postala neophodna. O tome što ona sve podrazumijeva i na što sve utječe govorit će brojni domaći i strani stručnjaci 28. studenog u zagrebačkom kinu Kaptol Boutique Cinema na trećoj po redu konferenciji Digital Shapers.
Oni će predstaviti najbolje primjere iz prakse i konkretna rješenja za kompanije te raspravljati o aktualnim temama i zbivanjima u digitalnim procesima. Jer nije dovoljno uvesti samo digitalnu tehnologiju u poslovanje, upozoravaju stručnjaci, važno je educirati zaposlenike i mijenjati kulturu kompanije. Zato su organizatori konferencije program podijelili na dio koji inspirira sudionike i dio koji ih educira.
Sedam dobrih razloga za pronaći inspiraciju
Evo i sedam jako dobrih razloga zbog kojih ne biste trebali propustiti Shaperse ako tražite inspiraciju:
- Posjetitelji će čuti kako vlastitim narativom i vlastitim vrijednostima doći do segmentirane publike preko različitih platformi. O tome će govoriti direktor vodeće europske multiplatformne mreže Divimove - Tobias Schiwek;
- Bivši 'pirat' Arash Pendari pričat će zašto je odustao od 'piratstva', koje su posljedice ilegalnog skidanja video sadržaja s interneta i kako uopće pronaći platformu koja uspješno filtrira sadržaj prema korisničkim interesima;
- Thomas Follin iz Salta, francuskog streaming servisa, otkrit će kako pobijediti Netflix i kako transformirati broadcasting biznis;
- Olakšali su i poboljšali urbanu svakodnevicu, popularizirali posao dostavljača, a korisnici su ih, čini se, dočekali raširenih ruku. Oni su Wolt, Glovo i PauzaGO, a o prednostima i izazovima poslovanja u Hrvatskoj govorit će upravo njihovi predstavnici;
- Osijek bi mogao postati prvi grad u Hrvatskoj koji će uvesti 5G tehnologiju. Kako se Slavonija uopće profilirala u poznato IT središte otkrit će osnivači i direktori najpoznatijih osječkih tehnoloških kompanija;
- Što joj znači više od 700 tisuća pratitelja na društvenim mrežama i više od 137 milijuna pregleda na YouTubeu otkrit će jedna od najpopularnijih domaćih pjevačica Lidija Bačić Lille u dijelu programa 'Music & Social: Kako to radi Lille?'
- Proglasit će se novi, treći Digital Shaper godine - osoba ili kompanija koja je svojim radom najviše doprinijela digitalnom napretku Hrvatske
I pet dobrih razloga ako želite edukaciju
I još pet jako dobrih razloga zbog kojih ne biste trebali propustiti Shaperse ako želite edukaciju:
- Kako izgraditi hit proizvod u digitalnoj eri i kako kupce pretvoriti u fanatike teme su dva različita panela na kojima će sudionici iznijeti vlastita iskustva:
- Mogu li podcasti uspjeti, zašto ih nema više, kada će i hoće li uopće i u Hrvatskoj 'eksplodirati', kakva su iskustva onih koji su počeli te što savjetovati onima koji će tek početi ispričat će poznati hrvatski podcasteri;
- Zašto se svi 'kunu' u uspješnost agilnih timova, koje su prednosti agilnog načina rada, što sve on podrazumijeva i zašto svi pričaju o tome samo su neka od pitanja kojima će se baviti panel 'The Word of the Year: Agile';
- Zašto ljudi odu iz velike, uspješne kompanije i s dobre pozicije i prijeđu u startup koji tek počinje svoj poslovni put? Na Shapersima će upravo takvi ljudi ispričati vlastita iskustva;
- Vrhunski međunarodni stručnjaci u području marketinških i oglašivačkih tehnologija održat će naprednu radionicu pod nazivom „Nova realnost u digitalnom marketingu, promjene kod retargetinga, kraj '3rd party cookiesa'“
Ulaznice se mogu nabaviti putem sustava Entrio. Program i sve dodatne informacije dostupne su na službenoj web stranici Digital Shapers i Facebook stranici konferencije.