Njemački tjednik Die Zeit i tabloid Bild objavili su ovih dana reportaže o Hrvatskoj u kojima uz opise prirodnih ljepota donose i informacije o stanju i sigurnosti u zemlji te uvjetima ulaska s obzirom na pandemiju, izvijestili su u petak iz HTZ-a.
“Početkom srpnja većina Nijemaca se priprema za ljetne godišnje odmore, a u idućim tjednima počinju i školski praznici u velikom broju njemačkih pokrajina, što će označiti i vrhunac ljetnih putovanja Nijemaca. U tom je kontekstu vrlo važno da se Hrvatska pojavljuje u nacionalnim medijima kao poželjna i sigurna destinacija za godišnji odmor Nijemaca”, poručio je povodom tih medijskih objava direktor HTZ predstavništva u Njemačkoj Romeo Draghicchio.
'Jedinstveno iskustvo opuštajuće atmosfere'
Iznosi da Die Zeit u članku o Hrvatskoj opisuje “jedinstveno iskustvo opuštajuće atmosfere, prekrasnog mora i odlične hrane na Kornatskom otočju”, dok se u online izdanju Bilda u reportaži pod nazivom “Last Minute Check” detaljno informira čitatelje o trenutnoj situaciji u Hrvatskoj, koja je opisana i kao sigurna destinacija. Navode i uvjete ulaska u Hrvatsku i povratka u Njemačku.
Oba članka su napisana nakon studijskih posjeta novinara tih medija Hrvatskoj u organizaciji HTZ-a i sustava TZ-ova, ali i redakcije Bilda, odnosno autora Marca Olivera Rühlea, koji, kako kaže Draghicchio, od samog početka pandemije prati zbivanja u Hrvatskoj.
Za Die Zeit iz HTZ-a kažu da su “visokovrijedno izdanje kojeg prati gotovo 1,7 milijuna čitatelja, a za vrijeme koronakrize tiraža im je porasla za gotovo 25 posto i sada se tiska u gotovo 600 tisuća primjeraka”, dok je Bild.de jedan je od najčitanijih online portala u Njemačkoj s dosegom od 24 milijuna jedinstvenih korisnika.
Posjetili nas europski agenti poslovnog turizma
Iz HTZ-a iznose i da ovog tjedna u Hrvatskoj studijski borave najbolji europski agenti poslovnog turizma po ocjeni nacionalne kongresne burze MEETEX 2021 održane virtualnim putem u ožujku ove godine.
Riječ je o inozemnim kongresnim i poslovnim agentima iz Francuske, Danske, Grčke i Velike Britanije te Austrije, Češke, Nizozemske, Italije i Izraela, za koje je HTZ organizirao program obilaska Splita, Nacionalnog parka Krka i Skradina, Šibenika, Vodica, Nacionalnog parka Plitvička jezera, Zagreba, Istre, Kvarnera i Dubrovnika i okolice, s ciljem njihovog upoznavanja s domaćom kongresnom i ostalom ponudom.
“Kongresna industrija izuzetno je bitna za hrvatski turizam, ali i gospodarstvo te veseli što se sada, nakon godinu dana održavanja virtualnih događanja, to tržište polako oporavlja i organiziraju se poslovna događanja. Vjerujem da će i ovi agenti vidjeti da je Hrvatska odličan domaćin i da sada u pandemiji snažno brine i o sigurnosti posjetitelja”, komentirao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
'Ovo je odlično putovanje'
Među tim agentima je i, kako kažu iz HTZ-a, Rob Davidson, poznati i utjecajan predavač, spisatelj i konzultant u MICE (kongresnoj) industriji, koji je poručio da je većini njih koji su ovaj tjedan u obilasku Hrvatske to i prvi posjet inozemstvu nakon dugo vremena.
“Ovo je odlično putovanje, kao i sve što vidimo po Hrvatskoj, čestitam organizatorima koji su nam pokazali prekrasne hrvatske destinacije, idealne za organiziranje originalnih i visokokvalitetnih MICE događanja. Hrvatska je prekrasno mjesto za ljetni odmor, ali važno je zapamtiti da MICE posjetitelji donose profit i prilike za zaradu turističke industrije tijekom cijele godine”, poručio je Davidson.