MALA ŠVICARSKA /

Destinacija u Gorskom kotaru gradi novi imidž kojim će mnoge turiste privući i ovoga ljeta

Image
Foto: RTL

Vlasnici nekretnina i hotela u Gorskom kotaru očekuju dobru ljetnu sezonu, a nova kampanja govori da je najveći luksuz slobodno vrijeme

31.5.2022.
7:25
RTL
VOYO logo

Što je za vas luksuz? Biti na izvoru informacija ili biti na izvoru rijeke Kupe bez suvišnih informacija? Priuštiti sebi pametan sat ili sat vremena samo za sebe? Ta su pitanja dio nove turističke kampanje Gorskog kotara. Kuću za odmor koje se ne bi se posramili ni u najrazvikanijim morskim destinacijama, posjetila je Maja Brkljača.

Više pogledajte u prilogu:

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo