Uslijed štrajka kabinskog osoblja Croatia Airlinesa koji je najavljen za 09. srpnja 2010., s početkom u 06.00 sati, Zračna luka Zagreb će organizirati 24-satno dežurstvo za sve putnike koji se nađu u Zračnoj luci Zagreb.
arti-201007060695006''Učinit ćemo sve što je u našoj mogućnosti kako bismo putnicima umanjili neugodnosti izazvane eventualnim otkazivanjem letova Croatia Airlinesa'', stoji u priopćenju.
''Preporučamo putnicima da prije leta pogledaju web stranice Croatia Airlinesa i Zračne luke Zagreb, gdje će moći redovito pratiti informacije vezane u zračnom prometu. Isto tako putnici mogu dobiti detaljnije informacije u Kontakt Centru Croatia Airlinesa na besplatnom telefonu 0800 77 77 ili na izvanredno uvedenoj liniji 01 / 6676 555 koja će biti otvorena od 06.00 do 21.00 sat (uključujući i nedjelju)'', dodaje se.
Ne prekine li štrajk ga Županijski sud u Velikoj Gorici, nadležan za tužbu koju je najavila uprava CA, trajat će do utorka 13. srpnja, potvrdili su u Sindikatu kabinskog osoblja zrakoplova. Isporučili su popis 20 posto ljudi koji moraju raditi.
Piloti su izrazili nezadovoljstvo upozorivši da uprava kontinuiranim desetogodišnjim smanjivanjem prava dovodi u pitanje sigurnost putnika.
CA će tražiti naknadu pretrpljene štete. U četiri najavljena dana štrajka kompanija je, piše Večernji list, zabilježila od 25.000 do 30.000 prodanih avionskih karata, a sada tim putnicima mora vratiti novac.
Prethodni članak:
arti-201007070746006