Neobična situacija dogodila se nedavno putniku u vlaku Deutsche Bahna. U današnje vrijeme moguće je kupiti kartu i preko aplikacije, a svoje neugodno iskustvo opisao je jedan putnik, prenosi Fenix.
Muškarac je kupio kartu putem aplikacije i ušao u vlak. Zatim je kontrolorka od njega zatražila kartu na uvid, a kada ju je pokazao, ona mu je rekla da karta nije valjana. Mjerač vremena koji se nalazi u blizini QR koda pokazao je da će to biti tek za pet sekundi. Zbog toga je morao platiti dodatnih 60 eura.
"Nije imalo smisla o tome raspravljati. Čak i kad su ljudi pored mene stali u moju obranu", rekao je putnik.
Treba rezervirati kartu do 10 minuta prije polaska
"U skladu s tarifnim odredbama i kao i s papirnatim kartama, karta za mobilni telefon mora se kupiti prije ukrcaja ili prije prelaska barijere na peronu", stoji na primjer u često postavljanim pitanjima na stranici minhenske gradske željeznice.
Međutim, u međumjesnom prijevozu postupa se drugačije nego u lokalnom prijevozu. "Rezervirajte svoju međugradsku kartu do 10 minuta (čak i ako vlak kasni) prije polaska", upozorava bahn.de.