Nove strategije /

Budućnost hrvatskog turizma: dok jednu zarađuju od gostiju, lokalno stanovništvo nezadovoljno je gužvama

Rast broja dolazaka i noćenja prestao je biti sinonim uspjeha u turizmu. Hrvatska treba poboljšati potrošnju i razvijati turizam kroz cijelu godinu. No, turizam u Hrvatskoj ima dvije strane istine.

29.9.2017.
18:50
VOYO logo

Dok uživaju u babljem ljetu, postsezonski gosti tvrde da je Hrvatska raj za turiste.

“Listopad je u Kanadi već jako hladan, a ovakvo vrijeme nam odgovara isto kao i izvrsni restorani s povoljnim cijenama.”, kazao je kanadski turist.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Domaći ljudi u Zadru - ovogodišnjoj hrvatskoj najdestinaciji na Jadranu - će reći: da, imamo sve više turista, ali grad je ljeti zagušen gužvom, smećem i jeftinom ponudom. Potrebno je obuzdati i galopirajuću apartmanizaciju koja iz centra potiskuje domicilno stanovništvo.

“Sigurno će doći do promjene nekih kriterija kod budućih iznajmljivača koji će se registrirati i njihovih objekata.”, rekao je Ante Rados, direktor TZ Zadar.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sve češće se zato i u drugim priobalnim destinacijama zaziva dobra strategija razvoja turizma.

“Neke ciljeve koje smo smatrali dugoročnima će se morati skratiti vremenski rok jer inače će bujati nezadovoljstvo domicilnog stanovništva i Hrvatska neće moći profitirati dovoljno od svoga turizma.”, rekao je Božo Skoko, stručnjak za brendiranje destinacija.

“Vizija postoji, koncepcija razvoja turizma Hrvatske 2014. je izglasana u Saboru. Ko je pomno to čitao i pripremao se, danas taj problem nema. Međutim, malo ih je čitalo i vjerovalo.”, kazao je ministar turizma Gari Cappelli.

Razvijanje kvalitetne ponude trebalo bi dovesti do veće potrošnje, ali ni to nije lako tvrde oni koji se tim putem mukotrpno kreću.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Uz sve namete i poreze koji nas ovdje opterećuju, mislim ako se nastavi ovakav trend jako puno malih i obiteljskih hotela će se jednostavno preregistrirati u apartmane za iznajmljivanje.”, kazala je Mladenka Štura, direktorica Hotela Art Kalelarga.

U najboljoj ovogodišnjoj kontinentalnoj destinaciji svoju strategiju grade na manifestacijama poput Špancirfesta koji je ove godine posjetilo čak 265 tisuća posjetitelja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Nas je manifestacija izbrendirala kao jedan grad u koji je dobro doći za vrijeme Špancirfesta, ali i kad nije festival.”, rekla je Jelena Toth, direktorica TZ Varaždin.

A to je ono što priželjkuju i svi priobalni gradovi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo