Dugačak 107 metara /

Brodosplit porinuo brod za krstarenja polarnim područjima: 'Ovo je simbol restrukturiranja'

Image
Foto: Ivo Čagalj/PIXSELL

'Ovaj brod simbol je restrukturiranja Brodosplita', rekao je predsjednik Uprave Tomislav Debeljak

9.6.2018.
16:24
Ivo Čagalj/PIXSELL
VOYO logo

U Brodograđevnoj industriji Split u subotu je porinut u more brod za krstarenja polarnim područjima koji se gradi za krajnjeg kupca, nizozemsku tvrtku Oceanwide Expeditions, a predsjednik Uprave Brodosplita Tomislav Debeljak istaknuo je da je brod simbol restrukturiranja Brodosplita i iskorak u organizacijskom i tehnološkom pogledu.

Brod za krstarenja polarnim područjima bit će prvi na svijetu izgrađen u klasi “LR PC6”, koji će ispuniti posljednje zahtjeve Lloyd Registra za plovila “Polar Class 6”, priopćeno je iz Brodosplita.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dugačak je 107,6 metara, širok 17,6 metara, a brzinu od 15 čvorova osiguravat će dva glavna motora ukupne snage 4260 kW.

Moći će ugostiti 196 putnika smještenih u 85 kabina, o kojima će se brinuti 70 članova posade. Svojim će putnicima ponuditi visoki hotelski standard kao i razne kategorije kabina, od prostranih apartmana do dvosobnih i četverosobnih kabina, gdje će im se s višestruko osiguranim sustavima koji ih opslužuju omogućiti siguran i ugodan boravak. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dizajn i sva tehnička rješenja djelo su Brodosplitovih projektanata koji i ovim poslom potvrđuju svoju ključnu ulogu u pozicioniranju Brodosplita visoko na listi tehničkih kompetencija i graditeljske konkurentnosti.

"Ovaj brod simbol je restrukturiranja Brodosplita i iskorak u organizacijskom i tehnološkom pogledu, jer se gradi s novim softverom, alatima i tehnologijom, posebno u dijelu opremanja, gdje je gotovo 80-85% broda već opremljeno prilikom gradnje na navozu, a što rezultira boljom kvalitetom izrade, kraćim rokovima i nižom cijenom izgradnje", rekao je Tomislav Debeljak, predsjednik Uprave Brodosplita.

Istaknuo je da će ovaj brod po mnogo čemu biti poseban i prepoznat kao trajna vrijednost za splitski Škver i hrvatsku brodogradnju.

Brod se gradi prema novom modelu financiranja, za vlastitu flotu i u dugoročni najam. Partner ga može otkupiti i prvi dan nakon primopredaje, dakle u svakom trenutku, a u obvezi je nakon 10 godina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Vrlo sam zadovoljan kvalitetom broda, koji je već prilično opremljen, s ugrađenim pogonom i brojnom opremom za smještaj putnika i posade. Naš tim ima odličnu suradnju s brodogradilištem, a brod će prve putnike za polarna područja primiti u lipnju iduće godine", rekao je Wijnand van Gessel, vlasnik tvrtke Oceanwide Expeditions.

Porinuću su nazočili brojni predstavnici naručitelja, partneri u gradnji i financiranju, a kuma broda - Novogradnje 484, Marija Strikić iz Udruge Sindrom Down Split zaželjela je putnicima i posadi mirno more, presjekla konop sa šampanjcem i simbolično “porinula” brod u more. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo