BORBA ZA OPSTANAK: / Vlasnik malog hotela u Dubrovniku ugostio dvojicu Švicaraca, a u gradu sve zatvoreno: 'Važno nam je preživjeti...'

Image

U srednjoj Dalmaciji mali obiteljski hoteli čekaju goste za Uskrs, a ako i prije i poslije blagdana možda čak i ne rade, tih su dana odlučili otvoriti

31.3.2021.
22:04
VOYO logo

Iako hoteli u srednjoj Dalmaciji zbog trećeg vala epidemije stopiraju najavljene turističke aktivnosti, ostat će otvoreni, posebice obiteljski i mali hoteli koji se, poput nekoliko većih hotelskih kuća, nadaju domaćim gostima. Splitski hotel "Park" ima uskrsni paket od 3. do 6. travnja, nude jedno noćenje u superior dvokrevetnoj sobi s pogledom na more po cijeni od 900 kn. Dodatno noćenje stoji 550 kn i uključuje jednu večeru za dvije osobe. Boravišna taksa iznosi 27,00 kn po osobi za noć. Gosti se mogu počastiti i uskrsnim ručkom za 170 kuna po osobi, piše Slobodna Dalmacija.

"Mali obiteljski hoteli spremno čekaju goste za Uskrs. Ako i prije i poslije blagdana možda čak i ne rade, tih su dana odlučili otvoriti. Ali, od sjevera prema jugu sve je lošije, osim što je otvoreno nekoliko hotela u centrima Zadra, Splita i Šibenika. Isto je i u Makarskoj. Južnije od Makarske ništa, pa onda dva hotela u Korčuli i hoteli u Dubrovniku, tamo ih radi nekoliko.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ali, ti hoteli ne servisiraju samo turiste nego i poslovne ljude, pa se ne može reći da su svoja vrata otvorili za Uskrs. Neki pak, među onima koji su odlučili otvoriti za Uskrs, kažu da imaju samo jednu rezervaciju. Zato se ne može govoriti o potražnji za Uskrs u Dalmaciji", rekao je Šime Klarić, predsjednik Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela.

Image
IŠČEKIVANJE GOSTIJU NA KVARNERU ZA USKRS; Najviše ih dolazi iz jedne regije: /

'Ne predajemo se, otvaramo i očekujemo da ljudi dođu'

Image
IŠČEKIVANJE GOSTIJU NA KVARNERU ZA USKRS; Najviše ih dolazi iz jedne regije: /

'Ne predajemo se, otvaramo i očekujemo da ljudi dođu'

Švicarce 'tetoši kao kraljeve'

Klarić je naveo i primjer borbe jednog dubrovačkog vlasnika malog obiteljskog hotela koji je ugostio ovih dana dvojicu Švicaraca. "A u gradu sve zatvoreno. Ne rade restorani, ništa. Imaju noćenje s doručkom, ali se vlasnik toliko potrudio da ih ugosti. Postavio im stol u vrt, priprema im ručak i večeru. Tetoši ih kao kraljeve, sav je sretan što je netko došao. Jer i za dolazak iz Švicarske u Dubrovnik je, u ovim okolnostima, trebala volja. Eto, tako se bore naši domaćini za goste", kaže.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Članovi Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela suočavaju se s brojnim problemima, od refinanciranja, mostnog kreditiranja, garancije, isticanje moratorija, znaju da od predsezone nema ništa, ali gledaju kako se spasiti i realizirati kakvu-takvu sezonu.

"Moramo biti spremni i kvalitetni kako bi oni koji će doći u Hrvatsku bili ugošćeni na najbolji mogući način što se tiče sigurnosnih mjera i kvalitete usluge. Važno nam je od ove sezone, kakva god ona bila, preživjeti do iduće", naglašava Klarić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Rijetki rezerviraju ranije

U splitskom Radisson Blu Resort & Spa hotelu ovo vrijeme su iskoristili za preuređenje, u pogonu je aneks hotela. Prostor će u potpunosti biti otvoren za goste od 1. svibnja, ali o rezervacijama i za taj termin teško je govoriti. "Buking stiže možda dva do tri dana prije dolaska. Rijetki rezerviraju ranije. Do prije nekoliko tjedana nazirao se malo bolji buking u svibnju, ali budući da se zahuktao treći val epidemije, počela su storniranja. Rezervacije, koje trenutno dolaze, čak se više odnose na kolovoz i rujan nego na prve ljetne mjesece", kažu u hotelu za Slobodnu Dalmaciju.

Hotelska grupacija Bluesun Hotels&Resorts kompanije Sunce hoteli imat će za uskrsne blagdane dva otvorena hotela, "Amor" u Supetru i "Kaj" u Mariji Bistrici, te kamp u Starigradu Paklenici, dok ostale hotele planira otvoriti do kraja travnja i za prvosvibanjske praznike.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Stjepko Šošić, direktor upravljanja prihodima u grupaciji Bluesun Hotels&Resorts, kaže da najviše turista i ove sezone očekuju iz nama bliskih autodestinacija, a predviđaju i nastavak trenda povećanja udjela s domaćeg tržišta.

Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo