Nakon što se Zagrebačka banka (ZABA) prošlog tjedna našla u neugodnoj situaciji jer građanima su na e-mail adrese počela pristizati lažne poruke, sličan slučaj prijavila je i KentBank.
Na njihovim stranicama objavljeno je sljedeće:
"Posljednjih dana pojavile su se u cyber-prostoru poruke elektroničke pošte koje se lažno predstavljaju imenom KentBank, a navode primatelja da otkrije svoje kontakt podatke.
Ukoliko zaprimite ovakvu ili sličnu poruku elektroničke pošte, ne slijedite poveznice, a poruku obrišite", navode.
Priložili su pritom i primjerak lažne poruke. Donosimo je u nastavku.
"From: "KentBank" podrska@m-kent.com
Subject: VAŽNO: Ažuriranje m-Kent aplikacije zbog uvođenja Eura
Poštovani,
Cijela 2022. godina obilježena je pripremama za uvođenje eura. U Kent banci intenzivno radimo na pripremama i nadogradnji sustava kako bismo prelazak na euro učinili što lakšim i jednostavnijim za naše klijente.
Molimo da ažurirate novu verziju aplikacije m-Kent sukladno uputama koji se nalaze na linku ispod.
S tim ćete uspješno ažurirati neophodne korake za nesmetan rad m-Kent mobilne aplikacije i prilagodit je ERM II tečajnom mehanizmu.
Kent - Süzer Grupa"
Zaključuju naposljetku kako KentBank nikada neće tražiti svoje korisnike da putem elektroničke pošte, društvenih mreža, mobilnih aplikacija za razmjenu poruka i sl. šalju svoje osobne ili sigurnosne podatke.
Na stranicama CERT.hr objavljeno je upozorenje na aktivne phishing kampanje koje ciljaju korisnike hrvatskih banaka koje možete pogledati u priloženom linku, naveli su.
U slučaju da ste otvorili poveznicu i ostavili svoje podatke, ODMAH se javite u naš Kontakt centar 0800 0006 ili na e-mail: podrska@kentbank.hr, zaključili su.