KAO DA JE NIJE IMAO / Avion Croatije Airlines sletio nakon 4 i pol sata kašnjenja zbog birokracije: 'Pilot je imao dozvolu, ali je sjedio na mjestu kopilota'

Image
Foto: Ilustracija: POOL

U cockpitu su bila dva kapetana, koji imaju važeće certifikate za slijetanje u uvjetima smanjene vidljivosti, ali je jedan sjedio na mjestu kopilota pa onda te dozvole nisu vrijedile, objasili su u Croatiji Airlines

28.12.2023.
15:41
Ilustracija: POOL
VOYO logo

Avion Croatia Airlinesa Airbus A319 na letu OU491 iz Londona u Zagreb sletio s četiri i pol sata zakašnjenja u srijedu navečer.

Na putu prema Zagrebu, putnici su morali neplanirano sletjeti u Dubrovniku. U medijima su se pojavile informacije da avion nije mogao sletjeti zbog vremenskih uvjeta i nespremnosti pilota.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Portal AvioRadar.hr objavio je kako su dolaskom u zonu zagrebačke zračne luke obaviješteni o uvjetima smanjene vidljivosti, a piloti na ovom letu nisu bili certificirani za operacije u ovakvim uvjetima te je avion kružio kod Zagreba dok se tražilo alternativno rješenje.

Aerodrom Split bio je zatvoren zbog potresa. U zračnoj luci nisu imali informaciju je li pista uslijed potresa oštećena te avion nije mogao sletjeti. Avion je potom preusmjeren prema Dubrovniku gdje je sigurno sletio.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
NEDOSTAJE IM RADNIKA? /

Opći kolaps i na 'Tuđmanu': 'Putujem avionom 25 godina i ovo još nisam doživio. Sve je bilo na rubu fizičkog obračuna'

Image
NEDOSTAJE IM RADNIKA? /

Opći kolaps i na 'Tuđmanu': 'Putujem avionom 25 godina i ovo još nisam doživio. Sve je bilo na rubu fizičkog obračuna'

Iz Croatia Airlinesa naglasili su ako su poštivali sve međunarodne, hrvatske i kompanijske regulative, piše Jutarnji list.

Prema njihovim tvrdnjama na letu iz Londona u cockpitu zrakoplova bila su dva kapetana, koji imaju važeće certifikate za slijetanje u uvjetima smanjene vidljivosti, odnosno potrebna znanja obavljanje dužnosti u takvim uvjetima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Međutim, taj certifikat prema novoj zakonskoj regulativi nije važeći kada kapetan leti na kopilotskoj poziciji.

U CA navode da su u međuvremenu u Dubrovnik poslali kopilota kao zamjenu za kapetana koji je na letu OU491 sjedio na kopilotskoj poziciji, te je posada u tom standardnom sastavu obavila let Dubrovnik – Zagreb kojim su putnici iz Londona u Zagreb stigli s kašnjenjem od 4 sata i 30 minuta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo