Twitterovo opredijeljene za slobodu govora koje je njegovano još od osnutka ove kompanije, moglo bi oslabiti jer se Twitter sve više širi na nova tržišta, u zemlje u kojima pokušava osvojiti nove korisnike i tako ostvariti veće prihode.
No, Twitter svoj alat za cenzuriranje vidi kao način kako bi osigurao da individualne poruke, odnosno tweetovi korisnika ostanu vidljivi što je većem broju ljudi, dok se oni kreću kroz različita zakonska ograničenja diljem svijeta.
Prije, kada bi Twitter izbrisao neki tweet, on bi nestao u cijelom svijetu. Sada pak, ako tweet nosi sadržaj koji krši zakon jedne zemlje, takav tweet može se ukloniti, ali će i dalje drugdje biti dostupan. Twitter će obavijest o cenzuriranju objaviti svaki put kada neki tweet bude uklonjen. To je slično onome što Google već godinama radi kada zakon države u kojoj djeluje zahtjeva da rezultati pretrage budu cenzurirani.
Kao i Google, i Twitter također na web stranici chillingeffects.org planira objavljivati zahtjeve za uklanjanjem sadržaja koje bude dobivao od vlada, kompanija i individualnih korisnika.
Sličnost s Googleovom politikom nije slučajna. Twitterov glavni savjetnik Alexander Macgillivray je također pomogao i Googleu da izgradi svoja pravila cenzure dok je radio za tu kompaniju.
Prema sadašnjim planovima, kompanija sa sjedištem u San Franciscu planira proširiti svoju publiku s današnjih 100 milijuna aktivnih korisnika na više od jedne milijarde. Kako bi dosegao ovaj cilj, Twitter će se morati proširiti na tržišta mnogih država, što znači da je moguće da će doći u koliziju sa zakonima koji u tim državama vladaju.
Primjerice, ako se Twitter ogriješi o zakon neke države gdje ima svoje zaposlenike, ti zaposlenici bi mogli biti uhapšeni i izvedeni pred sud pod optužbom za npr. pornografiju. To je jedan od razloga radi kojih Twitter ne pokušava ući u Kinu gdje je njegov servis blokiran.
Prethodni članci: arti-201201240406006 arti-201201020273006 arti-201112230288006 arti-201201190381006 arti-201112090132006