Sve više zaposlenih / Turizam jedina svijetla točka usred gospodarske krize u Hrvatskoj

Gotovo četvrtina svih zaposlenih u Hrvatskoj radi u turizmu. U prvih 5 mjeseci ove godine zaposleno je 8 posto više konobara i 18 posto više kuhara nego u istom periodu prošle godine. U video prilogu pogledajte izvještaj Ivane Franić Marković.

14.6.2014.
19:31
VOYO logo

''Tu smo tjedan dana. Predivno je, nikad nisam jela tako dobru hranu, more je čisto, ljudi su iznimno ljubazni a osoblje hotela je pristupačno, bio je ovo divan tjedan'', kaže nam švedska turistkinja koja je sa svojim voljenim tjedan dana provela u Podstrani.

 A sezona je divno počela i konobarici Martini. Nakon predsezonskog probnog roka, dobila je stalan posao, ponajviše zahvaljujući znanju čak četiri jezika. Hotel u kojem Martina radi zapošljava osmero sezonaca, najviše konobara, zatim kuhara i sobarica. Upravo su to zanimanja koja su se u prvih 5 mjeseci u turizmu najviše tražila.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

 U prvih 5 mjeseci godine u turizmu je zaposleno više od 22 tisuće ljudi, što je 12,6 posto više nego u ovo vrijeme prošle godine. A zaposleni u turizmu čine 23 posto udjela u ukupnom broju zaposlenih u Hravtskoj.

 Posebno je to ohrabrenje u vrijeme ekonomske krize koja je zahvatila Hrvatsku i Europsku Uniju, jer je skupini mladih ljudi koji su posebno ugroženi pružena mogućnost pronalaska prvog posla u turizmu što je bitno za daljnji razvoj njihove karijere.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

 Svoj posao odlično radi i spa wellness terapeutkinja Mirela. Upravo zbog posla zagrebačku je adresu zamijenila splitskom i kako kaže, nije požalila.

''Radila sam 5 godina u Zagrebu u jednom poznatom salonu i onda mi se pružila mogućnost doći ovdje. Nisam se nimalo dvoumila, oduvijek sam željela ovdje raditi.''

Tekst se nastavlja ispod oglasa

 A zadovoljni su i oni koje masira. ''Osjećam se vrlo opušteno, koža mi miriše na limun i mekana je. Terapeutkinja je bila vrlo, vrlo dobra, vratit ću se ponovno na masažu'', rekao je jedan od Mirelinih pacijenata.

 A s brojem zadovoljnih turista koji se vraćaju, mogao bi dodatno rasti i broj zaposlenih, barem u sezoni.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo