špica sezone / Turisti vole rujansko sunce: Ruši li posezona rekorde?

Jedno je sigurno - špica turističke sezone više nije u srpnju i kolovozu, nego se preselila na kolovoz i rujan. To je trend kojeg diktira tržište i kojemu se treba prilagoditi i ponudom i cijenama.

27.9.2014.
19:07
VOYO logo

Rovinj osvaja na prvi pogled. Ove godine posjetilo ga je 450 tisuća turista, 4 posto više no lani. Na rujanskom suncu uživa i britanski par.

S dolaskom jeseni promijenilo se samo jedno - vrsta gostiju. Hotel s 250 soba u rujnu je 90 posto popunjen. Kao i u srpnju.

"S tom razlikom da smo tada imali dominantno odmorišne goste, a sada je to jedan mix odmorišnih i poslovnih", kazala je TihanaMilas, stručna suradnica Odjela marketinga Maistre d.d.

Svi oni uživaju u dodatnim sadržajima. Po suncu je gušt ručati na otvorenome, hvatati boju uz bazen ili na plaži u koju je uloženo 25 milijuna kuna.

Rovinj sudjeluje u pilot projektu 'Hrvatska 365' čiji je cilj produljenje pred i posezone. Zato su uređene šetnice i kilometri biciklističkih staza.

Istra je najjača turistička regija koja ostvaruje 32 posto ukupnog domaćeg turističkog prometa. Samo Rovinj bilježi tri milijuna noćenja.

"Osim poslovnog turizma, rekreacije, sporta tu se isto tako razvijaju turistički proizvodi zdravlja i welnessa, naravno enogastronomija", izjavila je direktorica Turističke zajednice Rovinja OdeteSapač.

U Puli je rujan zasad 15 posto jači nego lani. Špica sezone više ne počinje prvoga srpnja. Loše vrijeme i neprilagođene, visoke cijene ove su godine uzele danak. To je škola za dogodine.

"Većinu ugovora sa davateljima smještaja, odnosno onima koji kreiraju cijene smo potpisali i već su aplicirali s nižim ili korigiranim cijenama", kazao je predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija BorisŽgomba.

Tko planira jeftiniji odmor idućega ljeta, slobodne dane morat će tražiti početkom srpnja, a ne početkom rujna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo