Rovinj osvaja na prvi pogled. Ove godine posjetilo ga je 450
tisuća turista, 4 posto više no lani. Na rujanskom suncu uživa i
britanski par.
S dolaskom jeseni promijenilo se samo jedno - vrsta gostiju.
Hotel s 250 soba u rujnu je 90 posto popunjen. Kao i u
srpnju.
"S tom razlikom da smo tada imali dominantno odmorišne goste, a
sada je to jedan mix odmorišnih i poslovnih", kazala je
TihanaMilas, stručna suradnica
Odjela marketinga Maistre d.d.
Svi oni uživaju u dodatnim sadržajima. Po suncu je gušt ručati na
otvorenome, hvatati boju uz bazen ili na plaži u koju je uloženo
25 milijuna kuna.
Rovinj sudjeluje u pilot projektu 'Hrvatska 365'
čiji je cilj produljenje pred i posezone. Zato su uređene šetnice
i kilometri biciklističkih staza.
Istra je najjača turistička regija koja ostvaruje 32 posto
ukupnog domaćeg turističkog prometa. Samo Rovinj bilježi tri
milijuna noćenja.
"Osim poslovnog turizma, rekreacije, sporta tu se isto tako
razvijaju turistički proizvodi zdravlja i welnessa, naravno
enogastronomija", izjavila je direktorica Turističke zajednice
Rovinja OdeteSapač.
U Puli je rujan zasad 15 posto jači nego lani. Špica sezone više
ne počinje prvoga srpnja. Loše vrijeme i neprilagođene, visoke
cijene ove su godine uzele danak. To je škola za dogodine.
"Većinu ugovora sa davateljima smještaja, odnosno onima koji
kreiraju cijene smo potpisali i već su aplicirali s nižim ili
korigiranim cijenama", kazao je predsjednik Udruge hrvatskih
putničkih agencija BorisŽgomba.
Tko planira jeftiniji odmor idućega ljeta, slobodne dane morat će
tražiti početkom srpnja, a ne početkom rujna.
Jedno je sigurno - špica turističke sezone više nije u srpnju i kolovozu, nego se preselila na kolovoz i rujan. To je trend kojeg diktira tržište i kojemu se treba prilagoditi i ponudom i cijenama.